loading...
دانلود رایگان برنامه, بازی,مخصوص موبایل و کامپیوتر,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
peymanketab بازدید : 194 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (1)

دوستان گلم هرکی خاست چت روم طراحی کنه بگه تا

 

واسش رایگان طراحی کنم

 

 

یه چندتا نمونه کار هم میزارم

 

 

برید سرعت و امنیت رو ببینید

.

 

اگه خوشتون اومد بگید تا طراحی کنم.هیچ هزینه ای هم نیاز نیست بدید

 

 

با امکانات فراوان.برای دیدن امکانات به ادامه مطلب برید

 

 

برید ادامه مطلب یکی از ادرسارو گزاشتم

 

 

peymanketab بازدید : 162 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (7)

توجه: دوستان به دلیل به روز بودن این سایت

 

مطالب ها به صفحه های بعد میروند.

 

از صفحات دیگه هم دیدن کنید

 

دوستان گلم میتونید از ایمیل زیر با من در ارتباط باشید

 

nn.peyman@yahoo.com 

 

با تشکر "پیمان کتاب"

 

 

peymanketab بازدید : 131 پنجشنبه 18 شهریور 1395 نظرات (3)

سلام دوستان . اوووووف.بعد ی سال اومدم به سایت سر زدم دیدم هنوز بازدید داره.دمتون گم.

کسی از رفیقای قدیمی اگ هست لطفا شمارشو بزاره برام.چون من شماره هیشکیو ندارم .

گوشیمو عوض کردم.فداتوووووووووووووووون. :-)

peymanketab بازدید : 176 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (3)

بازی State of Decay Lifeline با سبکی زامبی منتشر شد. شاید برایتان جالب باشد که شما در مقابل زامبی های هوشمندی قرار می گیرید زامبی هایی که کاملا به اعصاب خود مسلط هستند و از خود به خوبی دفع می کنند! این نسخه جدید آخرین آپدیت ارائه شده این بازی می باشد.



State of Decay Lifeline PC Game
peymanketab بازدید : 142 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

می توانید رویای قهرمانی تیم خود را تحقق بخشید؟ تیم خود را به یکی از برترین و معروف ترین تیم های جهان تبدیل کنید بازی Dream League Soccer که ساخته شرکت First Touch است و یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های فوتبال در اندروید با بیش از ۵ میلیون دانلود در سراسر دنیا است . بازیکنان جدید را به خدمت گرفته ، استادیوم خود را ارتقا داده و با قرار دادن تمرین های مختلف برای تیم خود آنها را به شکوهی که در ذهن تان متصور هستید برسانید . بازی پیش رو بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی است که می خواهند حس مالکیت یک باشگاه فوتبال را داشته باشند . بازی معرفی شده بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی است که می خواهند حس مالکیت یک باشگاه فوتبال را داشته باشند که همانند دنیای واقعی بتوانند با استفاده از پول هایی که در اختیارتان قرار میگیرد اقدام به ترانسفر کردن بازیکنان دلخواه به تیم خود یا فروختن آنها به تیم های دیگر نمایند! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Dream League Soccer 1.57 بازی لیگ رویایی فوتبال Dream League Soccer 1.57 – اندروید

peymanketab بازدید : 144 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم ایران و آرژانتین که در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۴ (۳۱ خرداد ۱۳۹۳) با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

Iran v. Argentina -iTV1 720p HDTV (TS)i

Iran v. Argentina -BBC One 1080i HDTV (TS)i

| فایل های صوتی گزارش فارسی هماهنگ با HDTV 720p افزوده شدند |

 

Iran vs Argentina 21.06.2014 دانلود بازی ایران و آرژانتین   جام جهانی 2014

peymanketab بازدید : 134 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم نیجریه و بوسنی و هرزگوین که در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

Nigeria v. Bosnia & Herzegovina -BBC One 720p HDTV (TS)i

 

Nigeria vs Bosnia 21.06.2014 دانلود بازی نیجریه و بوسنی و هرزگوین   جام جهانی 2014

 

peymanketab بازدید : 138 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

شاید بتوان گفت یکی از بازی های حساس برای این دوره از مسابقات بازی های دوره رده بندی می باشد که تعیین کننده ی تیم های صعود کننده برای دوره بعدی می باشد. در این راستا می توان بازی های حساسی را حتی در این دوره از مسابقات شاهد بود. در این پست بازی دو تیم آلمان و غنا که در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۴ با یکدیگر بازی کرده اند را می توانید به بهترین کیفیت HD 720p به صورت ۵۰ فریم بر ثانیه دریافت نمایید.

Germany v. Ghana -BBC One 720p HDTV (TS)i

 

Germany vs Ghana 21.06.2014 دانلود بازی آلمان و غنا   جام جهانی 2014

peymanketab بازدید : 141 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

تیم دانلودها بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های اسپانیا و هلند قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Spain v. Netherlands - iTV 1 720p HDTV (TS)i

 

Netherland Spain 13.06.2014 دانلود بازی اسپانیا و هلند – جام جهانی ۲۰۱۴

 

peymanketab بازدید : 109 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

تیم دانلودها بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های شیلی و استرالیا قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

Chile v. Australia - iTV 1 720p HDTV (TS)i

 

Chile vs Australia 13.06.2014 دانلود بازی شیلی و استرالیا – جام جهانی ۲۰۱۴

 

peymanketab بازدید : 74 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

نام جدیدترین نسخه از سری بازی هایی با همین عنوان می باشد که قرار است در تاریخ ۲۰ژوئن به طور رسمی برای سایر کنسول ها و همچنین کامپیوتر انتشار پیدا کند. در این بازی شما با استفاده از تکنیک های بسیار زیادی که قرار داده شده است می توانید مهارت های موتورسواری خود را بسنجید و در رسمی ترین مسابقات موتورسواری دنیا برای کسب برترین مقام ها شرکت کنید. این بازی شامل تمامی تیم های موتورسواری، موتورسواران و پیست های موتورسواری مربوط به مسابقات جهانی سال ۲۰۱۴ در MotoGP می باشد و شامل ۳ کلاس کاری Moto3, Moto 2 و MotoGP می شود. نسخه ۱۴ این بازی بر اساس هسته ی نسخه ی پیشین نوشته شده و در این نسخه سعی شده است تا گرافیک ها و صداگذاری های بازی به طور چشمگیری افزایش پیدا کنند و در این راستا موتور گرافیکی بازی و حرکات فیزیکی بازیکنان از مهم ترین عواملی بوده اند که بهبود یافته اند و می توان گفت که کارخانه ی سازنده ی بازی به نظرات و انتقادات گیمرهای خود در نسخه ی پیشین جواب داده و آن ها را برطرف کرده است.

MotoGP 14 PS3-DUPLEX

 

MotoGP 14 ps3 cover small دانلود بازی MotoGP 14 برای PS3

peymanketab بازدید : 87 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

virtualbox

VirtualBox 4.3.12-93733 ابزاری است که امکان اجرای چند سیستم عامل مجازی را در یک سیستم عامل فراهم می کند. برای مثال امکان اجرای لینوکس را در ویندوز فراهم می کند بدون این که لازم باشد سیستم ریست شود و یا منوی خاصی برای نوع فرمت بندی هارد تعریف شود.این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده ای نیز بهره می برد حجم متناسب تری نسبت به نرم افزارهای مشابه دارد. VirtualBox نیز تقریبا از تمامی سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. Windows, Linux, Macintosh , DOS و بقیه انواع سیستم عامل ها به طور کامل در این ابزار پشتیبانی خواهند شد. نکته جالب در مورد این نرم افزار که حتی قادر است تا ویندوز 7 را هم پشتیبانی کند تا کاربران بتوانند به راحتی ابتدا آن را به صورت مجازی آمایش کنند .به راحتی می توان تمامی اجزای سخت افزاری را برای استفاده از این نرم افزار برای سیستم عامل ها محدود و تنظیم نمود. ضمن این که می توان بخشی از هارد دیسک را به صورت مجازی برای سیستم عامل ها با فرمت خاصی در نظر گرفت در حالی که به اصل فضا هیچ خدشه ای وارد نمی شود.

ویژگی های VirtualBox:

  • قابلیت نصب 15 نوع ویندوز و 24 نوع لینوکس و 17 سیستم عامل دیگر
  • قابلیت انتقال فایل بین سیستم عامل اصلی و نصب شده
  • قابلیت برقراری شبکه بدون هیچ تنظیمات خاصی بین دو سیستم
  • قابلیت کار با پورت USB در سیستم عامل نصب شده
  • قابلیت نصب انواع ویندوز و لینوکس سرور
  • امکان حرکت و انتقال خودکار موس و کیبورد بین سیستم عاملها
  • امکان عکس گرفتن از محیط سیستم عامل نصب شده
  • امکان استفاده از فایل ISO و درایو CD‌ و DVD برای نصب سیستم عامل
  • امکان تعیین اندازه رم و هارد برای هر کامپیوتر مجازی
  • امکان کار با فلاپی درایو
  • امکان به اشتراک گذاری یک فولدر بین سیستم عامل اصلی و نصب شده
  • امکان اجرای چندین سیستم عامل در یک زمان در صورت کافی بودن رم
  • نصب درایورهای مناسب در سیستم عامل نصب شده
  • امکان نصب سیستم عامل داس (DOS)
  • امکان دسترسی مستقیم به سیستم عامل نصب شده از روی سیستمی دیگر
 

 

peymanketab بازدید : 65 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
Software InformerSoftware Informer 1.3.1081 ابزاری رایگان و قدرتمند برای به روز رسانی تمام برنامه ها، بازی ها و درایور های سیستم شماست که به دو صورت دستی و خودکار برای نرم افزار ها، بازی ها و درایور های نصب شده در سیستم شما بررسی به عمل می آورد و نتیجه را به صورت لیست به شما نشان خواهد داد و لینک دانلود هر نرم افزار را در  اختیار شما قرار خواهد داد تا در صورت تمایل نسخه ی جدید آن را دریافت نمایید. در تنظیمات برنامه می توانید مشخص کند که نسخه ی آزمایشی برنامه، بازی و درایور ها نمایش داده شود یا نه. این نرم افزار در System Tray جای می گیرد و با به روز شدن هر برنامه ای بلافاصله به شما اطلاع میدهد .

 

peymanketab بازدید : 59 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دارای آخرین تکنولوژی های امنیتی روز دنیا می باشد و ویندوز کامپیوترتان را دربرار انواع بد افزار هایی مانند Spyware, Adware, Key Loggers, Browser Hijackers, Malware محافظت می کند.  این نرم افزار به صورت یک محافظ تمام وقت عمل می کند و قبل از اینکه ویروسی به کامپوتر شما آسیبی وارد کند آن را به طور کامل متوقف می کند. این نرم افزار همچنین دارای دیتابیس اختصاصی بوده و این باعث می شود که ویروس های جدید را سریعا شناسایی کرده و حذف کند.

 

Advanced.System.Protector.Cover محافظت از سيستم با Advanced System Protector 2.1.1000.13491

peymanketab بازدید : 63 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار سایت ساز رایگان جوملا، به همراه نسخه فارسی

Joomla 3.2

 

 

 

 

جوملا یک نرم افزار مدیریت محتوای سایت (CMS) است. توسط این نرم افزار میتوانید بدون نیاز به برنامه نویسی یک سایت زیبا و حرفه ای داشته باشید و به راحتی آن را مدیریت کنید. مدیریت محتوای سایت توسط جوملا، به سادگی مدیریت یک وبلاگ است.

 

اسم Joomla همیشه در کنار نام های بزرگی مثل Wordpress و PHPNuke مطرح میشود. چون همه آنها نرم افزارهای مدیریت وب سایت بوده و همگی با زبان PHP نوشته شده و رایگان هستند.

 

اینکه شما از کدام CMS رایگان استفاده کنید تا حدود زیادی سلیقه ای است. اما وب سایت های بزرگی (چه ایرانی و چه خارجی) وجود دارند که توسط جوملا راه اندازی شده اند.

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه از نرم افزار جوملا (نسخه 3.2) را به همراه نسخه فارسی 2.5 برای شما آماده کرده ایم.

peymanketab بازدید : 72 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19 Build 7 Final

 

peymanketab بازدید : 64 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

تقویم سال ۱۳۹۳

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحلول و الاحوال
حول حالنا الا احسن الحال

دانلود تقویم 1393

فرا رسیدن سال نو و نوروز ۱۳۹۳ را به همه هموطنان و کاربران عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم ,طمطراق پیک بهاران و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی ، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی و در نهایت سالی پر از موفقیت را برای شما آرزومندیم. امسال برای شما عزیزان تقویم ۹۳ را که به صورت اختصاصی توسط دانلود۰۰۹۸ طراحی گردیده آماده کرده ایم که میتوانید بصورت رایگان دانلود کنید , این بسته بصورت تقویم والپیپر و عکس با کیفیت بالا که همه فصول سال ۱۳۹۳ را شامل میشود , پیشنهاد میکنم این بسته را از دست ندهید , امیدواریم که این عیدی ناقابل مورد رضایت شما کاربران محترم قرار بگیرد. آرزومندیم سال ۹۳ انشالله سال خوب و خوشی برای همه شما عزیزان باشد. جهت دانلود تقویم سال ۱۳۹۳ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


peymanketab بازدید : 80 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (1)

عنوان FIFA World Cup Brazil 2014 یک بازی مستقل می باشد که در این بازی فقط شما قادر خواهید بود یک جام جهانی واقعی را با تیم های مختلفی تجربه کنید. بازی ۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil که با کسب امتیاز رسمی جام جهانی ۲۰۱۴ توسط EA در حال ساخت است، در تاریخ ۱۵ آپریل در آمریکا و ۱۷ آپریل در بقیه کشور ها عرضه خواهد شد. این بازی که با شعار "بیشترین تعداد حالات بازی بین تمام بازی های رقابتی EA" معرفی شده، شامل موارد جدید و بهبود هایی نسبت به FIFA 14 خواهد بود. سیستمی جدید به نام حرکات انفجاری (Explosive Movement) به بازیکن اجازه خواهد داد با یا بدون توپ شتاب خود را تنظیم کند و سریع تر تغییر جهت دهد. مکانیزم دیگری به نام World Class Control شامل کنترل بسیار دقیق پاس ها و دریبل ها خواهد بود. حدود ۱۰۰ انیمیشن جدید نیز برای پاس ها، پنالتی ها و غیره طراحی شده اند. این بازی شامل ۲۰۳ تیم ملی از سراسر جهان، ۷۴۶۹ بازیکن، ۱۹ مربی لایسنس شده و ۲۱ استادیوم جدید خواهد بود که ۱۲ عدد از آنها استادیوم های جام جهانی برزیل خواهد بود. In Road to the FIFA World Cup نیز نام حالت قهرمانی بازی خواهد بود که تا ۳۲ نفر در آن می توانند با بازی های گروهی و حذفی، تا کسب جام پیشروی کنند. Road to Rio de Janeiro نیز نام حالت اختصاصی تیم ملی برزیل در مسابقات خواهد بود.

۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil PS3-iMARS

 

2014 FIFA World Cup Brazil ps3 cover small دانلود بازی 2014 FIFA World Cup Brazil برای PS3

 

peymanketab بازدید : 101 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کلاه قرمزی Teh Run2 برای کامپیوتر

 

 دانلود بازی کلاه قرمزی برای کامپیوتر

 

بازی کلاه قرمزی یکی از محبوب ترین چهره های تلویزیونی کشور عزیزمان می باشد که طرفداران بسیار زیادی در همه سنین و اقشار جامعه دارد.امروز نیز ما از وب سایت ، برای شما بازی کلاه قرمزی Teh Run2 آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی، که طراحی و تولید شده است، را آماده دانلود ساخته ایم. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور، ببعی، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید.

داستان بازی کلاه قرمزی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد.شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی، سخت تر می‌شود. اما با انجام “مشق روز” نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در “مشق روز” باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف، کلمه روز را کامل کنید. امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

peymanketab بازدید : 69 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness WebRip (2012) Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی Webrip HD 720p می باشد|

|مجموعه نوزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

panda persian دانلود دوبله فارسی سریال پاندای کونگ فو کار   Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2012

 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness – سریال کارتونی پاندای کونگ فو کار

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۵۵ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

peymanketab بازدید : 60 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام این زمستون تموم شد

ترانه ، ملودی و تنظیم : علیرضا طلیسچی

گیتار آکوستیک و الکتریک : مهیار رضوان

ساکسیفون : یاشار خسروی

میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

 

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام این زمستون تموم شد

 

peymanketab بازدید : 58 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بهنام علمشاهی به نام عاشقونه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهنام علمشاهی به نام عاشقونه با بالا ترین کیفیت

ترانه : مریم اسدی ، آهنگ : عماد طالب زاده ، تنظیم : پیام هوشمند

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

peymanketab بازدید : 60 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جستجو و دانلود فیلم و آهنگ

Audials One 10.2

 

 

 

 

افرادی که به موسیقی های روز دنیا علاقه دارند زمان زیادی را برای پیدا کردن آهنگ یا کلیپ جدید خوانندگان مورد علاقه خود صرف میکنند.

 

دانلود آهنگ های ایرانی معمولا ساده است. چون سایت های فارسی زیادی آنها را برای داتلود قرار میدهند. ولی در مورد آهنگ های خارجی به دلیل وجود قوانین کپی رایت، سایت های خارجی امکان دانلود رایگان آنها را یه کاربران نمیدهند. به همین دلیل اکثر کاربران در سایت های اشتراک گذاری (مثل یوتیوب) به دنبال آهنگ و ویدیو کلیپ های جدید خارجی میگردند.

 

در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که خودش میتواند بر اساس اسم خواننده، جدیدترین آهنگ و کلیپ های او را برای شما پیدا کرده و دانلود کند. خوشحال شدید؟ حق دارید!

 

نرم افزار Audials One از دو منبع بزرگ اشتراک گذاری (Youtube و MySpace) برای پیدا کردن فایل ها استفاده میکند. فقط کافیست تا اسم خواننده دلخواه خود را به این نرم افزار بدهید تا در عرض چند ثانیه تمام آهنگ ها و کلیپ های مربوط به این خواننده را برای شما لیست کند. آهنگ های جدید در بالای لیست قرار میگیرند تا پیدا کردن آنها آسان تر باشد. همچنین اطلاعات کامل در مورد هر آهنگ یا ویدیو کلیپ نمایش داده میشود (مثل مدت، کیفیت، تاریخ انتشار، اسم آلبوم، و ...)

 

بعد از اینکه توسط این نرم افزار توانستید آهنگ یا فیلم مورد نظر خود را پیدا کنید، میتوانید به راحتی آنها را با فرمت دلخواه دانلود کرده و روی کامپیوتر خود ذخیره نمایید.

peymanketab بازدید : 64 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم

ImTOO Video Converter Ultimate 7.7

 

 

 

 

تقریبا 20 سال پیش فقط دستگاه های پخش VHS قادر به نمایش فیلم بودند. بعدها کامپیوتر و دستگاه های پخش خانگی هم این قابلیت را پیدا کردند. و امروزه دستگاه های دیجیتالی زیادی قادر به پخش فیلم هستند. مثل کامپیوتر، موبایل، تبلت، آیپاد، کنسول های بازی، تلویزیون های هوشمند، و ...

 

اما فرمت رایج در دستگاه های مختلف با هم فرق میکند. به همین دلیل کاربران نیاز به نرم افزارهای تبدیل فرمت فیلم دارند تا بتوانند فیلم مورد نظر خود را به فرمت دلخواه تبدیل کنند. به این نرم افزارها مبدل فیلم یا کانورتور ویدیویی نیز گفته میشود.

 

نرم افزار ImTOO Video Converter یکی از این نرم افزارهای تبدیل فرمت فیلم است. این نرم افزار تقریبا از همه فرمت های تصویری پشتیبانی میکند. یکی از مزیت های این نرم افزار این است که میتواند فیلم ها را بدون کاهش کیفیت تبدیل کند.

peymanketab بازدید : 60 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Free to Play (2014) 720p WEB-DL Mp4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

زیرنویس فارسی اضافه شد

 

Free to Play دانلود مستند تورنمنت بازی های رایانه ای Free to Play 2014

 

نام مستند : Free to Play

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم : ۵۸۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p WEB-DL

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه : در این مستند با سه پلیر حرفه ای بازی های رایانه ای همراه شوید که می بایست با غلبه بر سختی های روحی و روانی ، فشارهای خانوادگی و واقعیت های زندگی در تورنمتی با جایزه ی ۱ میلیون دلاری شرکت نمایند که می تواند سرنوشت آن ها را برای همیشه تغییر دهد ….

peymanketab بازدید : 89 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

War of The Worlds: Goliath BDRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه فشرده HD 720p-YIFY و HD 1080p-YIFY به پست اضافه شد|

 

Waf ot The Worlds Goliath 2012 cover دانلود انیمیشن War of The Worlds Goliath 2012

 

نام انیمیشن: War of The Worlds: Goliath

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۵ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت:BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: حماسه ای دیگر از نبرد Steampunk که در سال ۱۹۱۴ اتفاق افتاد، دوباره اتفاق افتاده است. ۱۵ سال از حمله ی مارتیان می گذرد. ترس از حمله ای دیگر، ترس در بشریت انداخته و خود را برای نبردی دیگر آماده کرده اند. در این قسمت روایت نبرد Goliath و دستیار جوانش روایت می شود و …

تعداد صفحات : 5

درباره ما
دانلود رایگان برنامه, بازی برای کامپیوتر و موبایل,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب این سایت چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 420
  • بازدید ماه : 311
  • بازدید سال : 7,892
  • بازدید کلی : 96,698
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    رنک الکسا

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    پیج رنک

    ابزار وبمستر

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    حدیث

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    دیکشنری

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    اوقات شرعی

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    
  • انجمن
  • ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    استخاره با قرآن

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    ساخت کد آهنگ

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠