loading...
دانلود رایگان برنامه, بازی,مخصوص موبایل و کامپیوتر,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
peymanketab بازدید : 60 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23.0.1271.95 Stable

peymanketab بازدید : 79 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|اتمام مجموعه|

|قسمت بیستم (ویژه برنامه عید نیمه شعبان) به پست اضافه شد|

Kolah Ghermezi 92 cover دانلود سریال کارتونی کلاه قرمزی 92

 

نام انیمیشن: Kolah Ghermezi 92 – کلاه قرمزی ۹۲

سال انتشار: ۱۳۹۲

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۲۰ مگابایت

کیفیت: TVRip

خلاصه داستان: کلاه قرمزی ۹۲ نام مجموعه جدید از سری کلاه قرمزی می باشد که نوروز امسال بر روی آنتن رفته و هر شب از شبکه ۲ سیما پخش خواهد شد. همزمان با پخش هر یک از قسمت ها، این مجموعه به روز رسانی شده و قسمت های جدید بر روی سایت قرار خواهند گرفت.

peymanketab بازدید : 66 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید

peymanketab بازدید : 83 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ شاد آذری محمد صادق زارعی به نام جیران

( ترانه : سیاوش منتظری / آهنگ : تورج یوسفی / میکس و مسترینگ: تونیک استودیو )

| دانلود با دو کیفیت متفاوت |

% دانلود آهنگ شاد آذری محمد صادق زارعی به نام جیران

 

   اعلانات
در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

پس از دانلود اهنگ مورد نظر خود , لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید

peymanketab بازدید : 125 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
 
 

 

کمتر کسی پیدا میشه که با سری بازیهای Grand Theft Auto به اختصار GTA خصوصا نسخه GTA IV آشنایی نداشته باشه ! برای این پست نسخه کم حجم و فشرده شده BlackBox بازی بسیار زیبای Grand Theft Auto IV Episodes From Liberty City Estories رو با حجم ۱۱٫۵ GB و با لینک مستقیم آماده کردم . بازی GTA IV EFLC یکی از کمیاب ترین بازیهای توی اینترنت هست که میتونید بصورت رایگان از سایت Download For PC دانلود کنید . در این نسخه بازی بصورت خیلی فشرده ای آماده شده که بعد از نصب حجم اون از ۱۱ گیگ به ۲۸ گیگابایت ! افزایش خواهد یافت .این نسخه توسط ۲ گروه Razor 1911 وAli231 بصورت کامل کرک شده. برای دانلود بازی GTA IV EFLC با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کننید

peymanketab بازدید : 94 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار هک بلوتوث برای آندروید Bluetooth Hack

دانلود نرم افزار هک بلوتوث برای آندروید

دانلود نرم افزار Bluetooth Hack

 

نرم افزار هک بلوتوث با نام نرم افزار Bluetooth Hack این امکان را به کاربرانش میدهد تا به یک هکر تبدیل شوند ! با استفاده از نرم افزار هک بلوتوث می توانید دوستان خود را بترسانید ! کار با نرم افزار Bluetooth Hack سخت نیست ، تنها کافیست نرم افزار را نصب و اجرا نمایید تا برنامه لیستی از اسامی بلوتوث های روشن را در اختیارتان قرار دهد ، و با انتخاب هر کدام از اسامی موجود در لیست و زدن گزینه هک ، می توانید عملیات هک را شروع کنید .

باید اشاره کنیم که جای نگرانی نیست ! نرم افزار Bluetooth Hacker هیچ گونه هک واقعی را انجام نخواهد داد و تنها توهم هک را در ذهن دیگران ایجاد می کند . کار با نرم افزار هک بلوتوث برای هیچ کدام از تلفن های آندرویدی مشکلی را پیش نخواهد آورد و فقط می تواند لحظات سرگرم کننده ای را برای شما به وجود آورد . از این رو پیشنهاد می کنیم فرصت دانلود نرم افزار هک بلوتوث Bluetooth Hack برای آندروید را از سایت یاس دانلود را از دست ندهید .

 

 

The best bluetooth apps just like Bluetooth Hacker apk. Bluetooth Switch is a noteworthy Communication android app that created by Ottavio Vanini on May 14, 2013, it gets 4 stars,over 500000 Bluetooth Switch apk downloads by users, you will find all the Bluetooth Switch’s functions and you can free download Bluetooth Switch apk here

peymanketab بازدید : 81 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
 
 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.4.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای کامپیوتر


Angry Birds Star Wars  نسخه جدید جنگ ستارگان (استار وارز) برای PC کامپیوتر منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، بازی Angry Birds Star Wars هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.

peymanketab بازدید : 66 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

Call Of Duty Ghosts | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call Of Duty Ghosts برای XBOXONE

| بازی به صورت Region Free  و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۱۱/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOXONE
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
تصویر: (ISO (XGD4
زبان:  ENG
حجم فایل: ۳۹٫۸ GB
ریلیز: COMPLEX

اطلاعات بازی :

با یک سناریوی متفاوت و هم چنین تیره تر به همراه گیم پلی غنی تر شده و گرافیکی زیبا قسمتی جدیدی از Call Of Duty با نام Ghosts بازگشته تا یک بار دیگر خاطرات خوب سری MW را این بار در مسیری متفاوت تر برایمان زنده کند. عنوانی که این بار نسل بعدی را نیز هدف قرار داده و به همین علت همگان انتظار یک جهش فوق العاده را از Ghosts دارند، زیرا کم ترین توقع طرفداران این سری نیز از این عنوان چنین می باشد، به مانند تمامی قسمت های گذشته Activision تمرکز بسیاری را برای خلق یک اثر درخشان دیگر مربوط به داستان Ghosts گذاشته است داستانی که توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم و زمانی را روایت می کند که پس از یک رویداد ویرانگر که در توازن قدرت های جهانی تغییراتی بزرگ ایجاد می کند، دیگر کشوری چندان به ایالات متحده اهمیت نمی دهد و دیگر کسی این کشور را به عنوان یک ابر قدرت به رسمیت نمی شناسد، حکایت آینده ی آمریکا به مانند کشورهایی شده که خودش روزی به علت ضعیف بودن آن ها ادعای مالکیتشان را داشته بود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

peymanketab بازدید : 89 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند.

استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست. 

 

Adobe Falsh Player پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 11.9.900.152 Final

 

 

تعداد صفحات : 17

درباره ما
دانلود رایگان برنامه, بازی برای کامپیوتر و موبایل,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب این سایت چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 360
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 7,832
  • بازدید کلی : 96,638
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    رنک الکسا

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    پیج رنک

    ابزار وبمستر

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    حدیث

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    دیکشنری

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    اوقات شرعی

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    
  • انجمن
  • ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    استخاره با قرآن

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    ساخت کد آهنگ

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠