loading...
دانلود رایگان برنامه, بازی,مخصوص موبایل و کامپیوتر,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
peymanketab بازدید : 185 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

 Kings-Bounty-Warriors-of-the-North-Ice-and-Fire

بازی کامپیوتری Kings Bounty Warriors of the North Ice and Fire

پلتفورم : pc
ژانر: RPG, Strategy
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر: ۱C Company
حمایت توسط : Revultive Games
درجه بندی سنی : +۱۸
قابلیت آنلاین:دارد
در Kings Bounty Warriors of the North Ice and Fire یک جزیره ی کوچک دور افتاده را مشاهده می کنیم که توسط برف و یخ پوشیده شده است.کرکتر اصلی بازی شخصی ب نام اولف به دیگران باید کمک کند تا مردم از این سرمای وحشتناک نجات یابند. مردم قطب شمال مبارزه ای سخت در پیش رو دارند. آنها را در این مبارزه یاری کنید.

peymanketab بازدید : 69 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار بازیابی اطلاعات موبایل آیفون Wondershare Dr.Fone for iOS

Wondershare Dr.Fone نرم افزاری کاربردی برای بازیابی عکس ها و ویدئوها ، کانتکت ها ، اس ام اس ها ، لیست تماس ها ، یادداشت ها و تقویم ها و حتی بوکمارک های مرورگر Safari گوشی iPhone، iPad و iPod Touch شما می باشد که از نسخه جدید سیستم عامل iOS 6 نیز کاملاً پشتیبانی می کند. تنها در ۳ مرحله می توانید پیش نمایش فایل ها حذف شده گوشی خود را مشاهده و در صورت تمایل آنها را بازیابی کنید. جهت مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود این نرم افزار کاربردی به ادامه مطلب  مراجعه فرمایید.

 

peymanketab بازدید : 75 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی اندروید Minigore 2: Zombies

بازی اندروید Minigore 2: Zombies از بهترین بازی های سبک اکشن است. شما باید به جان گور کمک کنید از دریاچه آفتابی، گورستان و دشت منجمد و جنگل طوفانی عبور کند. در این مسیر با موجودات افسانه ای بسیاری روبرو خواهید شد که باید با آنها مبارزه کنید. بازی دارای ۳۰۰ مرحله چالش برانگیز، ۶۰ دشمن مختلف، بیش از ۱۰ سلاح متنوع، گیم پلی عالی می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

peymanketab بازدید : 74 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی اندروید Table Top Racing

بازی اندروید Table Top Racing : از جذاب ترین بازی های مسابقه ماشین سواری با گیم پلی و گرافیک بسیار زیبا و باور نکردنی همانند کنسول های بازی می باشد. مبارزه ای سریع و خشن که باید از روش های دیوانه وار، سلاح های قدرتمند استفاده کنید تا رقیبانتان را از دور خارج کنید. از ویژگی های بازی: ۱۷ ماشین قابل ارتقا، موزیک های هیجان انگیز، بیش از ۳۰ رویداد ویژه، ۶ حالت منحصر به فرد برای بازی، ۹ حیله گری مختلف برای شکست رقبا، پشتیبانی از چند زبان: انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

peymanketab بازدید : 62 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

**  قسمت ۴۶ به پست اضافه شد  **

angry-birds-toons

 

نام انیمیشن : Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین
مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه
حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت
کیفیت:WebRip 720p
سال انتشار: ۲۰۱۳

خلاصه داستان انیمیشن پرندگان خشمگین : زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

 

 

 

peymanketab بازدید : 67 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار بهینه سازی رجیستری Reg Organizer 6.25 Final میتوانید ویندوز خود را مدیریت و  کنید. Reg Organizer نرم افزار مناسبی برای در دست گرفتن , کنترل رجیستری و سازماندهی آن می باشد . این نرم افزار محصول وب سایت ChemTable هستش و دارای چندین و چند ابزار قدرتمند و مفید برای رجییتری ویندوز است , ابزارهایی چون Registry editor , Registry Cleaner , Registry search و … .برای دانلود نسخه جدید این نرم افزار با لینک مستقیم از دانلود۰۰۹۸ به ادامه مطلب بروید.

 

\"Reg-Organizer\"

peymanketab بازدید : 85 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player نرم افزار فلش پلیر برنامه ای محبوب و کاربردی جهت نمایش فایل های فلش برای مرورگرورهای مختلف می باشد. شاید تا به حال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار Adobe Flash Player برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد. نرم افزار فلش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی ، متن ، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود ، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.همچنین نرم افزار فوق این امکان را به شما می دهد تا انیمیشن ها و سرگرمی های تحت وب را با بالاترین وضوح و کیفیت مشاهده کنید . استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست. جهت دانلود اخرین ورژن نرم افزار فلش پلیر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

دانلود adobe flash player

 

 

 

peymanketab بازدید : 69 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Photo Montage Guide برنامه ای چند منظوره در زمینه ویرایش و افکت گذاری و تغییرات جالب روی عکس ها می باشد.این نرم افزار میتواند در مخلوط کردن عکس ها به کاربر کمک نموده و سرگرمی های زیادی را در زمینه عکس برای کاربران ایجاد نماید. به وسیله برنامه ویرایش عکس Photo Montage Guide کاربر میتواند با جدا ساختن اشیاء و بخش های مختلف یک عکس و انتقال آن به عکس دیگر ، تصاویر جالب و جدیدی بسازد. همچنین کاربر توانایی حذف قسمت های زائد یا ناخواسته عکس را بدون برجا ماندن اثری از بخش حذف شده دارا می باشد. حذف پس زمینه عکس ها و همچنین حذف شی زائد از درون پس زمینه از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. مخلوط کردن دو یا چند عکس با یکدیگر به نحوی عکس جدیدی به وجود آید به سادگی توسط نرم افزار امکان پذیر می باشد. همچنین نرم افزار دارای افکت هایی است تا در صورت نیاز در عکس ها اعمال شده و به زیبا شدن بیشتر عکس ها کمک نماید. قابلیت های دیگر نرم افزار Photo Montage Guide شامل اضافه نمودن متن،چرخاندن تصویر،تغییر اندازه عکس و بریدن عکس می باشد.

 

نرم افزار ویرایش عکس Photo Montage Guide

 

 

peymanketab بازدید : 93 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

اگر یک گیمر باشید احتملا اسم نرم افزار Steam ( استیم ) را شنیدید , Valve نام شرکتی در زمینه ارائهبازی های کامپیوتری می باشد که یکی از معروف ترین بازی های ارائه شده توسط این کمپانی، بازی Counter است. یکی از نقص هایی که بازی های این شرکت دارند، این است که برای اجرا نیازمند نرم افزاری به نام Steam هستند که به همین خاطر گیمرها با این نرم افزار تا حدودی آشنا هستند و احتمالا با آن برخورد داشته اند. برنامه Steam برای اجرای اکثر بازی ها مانند Resident Evil 6 و Call of Duty: Black OPS 2 و غیره .. نیز می تواند مفید باشد و به خوبی جوابگو باشد. هم اکنون می توانید در ادامه از دانلود۰۰۹۸ آخرین نسخه نرم افزار Steam را دانلود فرمایید.

 

دانلود Steam

 

 

peymanketab بازدید : 65 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

XYplorer را می توان یک جایگزین عالی برای Windows Explorer در ویندوز دانست ، این نرم افزار در واقع یک Explorer جدید با امکانات بالا برای ویندوز به شمار می آید . این نرم افزار با در اختیار قرار دادن ابزار مدیریتی برای فایل ها همچون Copy , delete ، … و امکان ایجاد تغییرات در جزییات فایل ، امکان مشاهده چندین قسمت از هارد به صورت همزمان در tab های مختلف و قابلیت نمایش همه قسمت ها در یک پنجره به صورت عکس و دیگر ویژگی ها به کاربر کمک می کند تا از محیط ساده explorer ویندوز خود رهایی یابد و به سمت این نرم افزار گرایش پیدا کند . این نرم افزار بیش از ۳۰۰ Shortcut مختلف دارد که که از طریق کلید کیبورد قابل دسترسی هستند . شما با استفاده از این برنامه می توانید به صورت اتوماتیک و تنها با یک کلیک فایله ای خورد را بصورت Zip فشرده کنید و برای فشرده سازی هیچ نامی انتخاب نکنید زیرا این برنامه بصورت خودکار و بر اساس تاریخ روز برنامه را برای شما نام گذاری خواهد نمود.

 

XYplorer

 

 

 

تعداد صفحات : 17

درباره ما
دانلود رایگان برنامه, بازی برای کامپیوتر و موبایل,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب این سایت چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 379
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 7,851
  • بازدید کلی : 96,657
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    رنک الکسا

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    پیج رنک

    ابزار وبمستر

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    حدیث

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    دیکشنری

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    اوقات شرعی

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    
  • انجمن
  • ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    استخاره با قرآن

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    ساخت کد آهنگ

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠