loading...
دانلود رایگان برنامه, بازی,مخصوص موبایل و کامپیوتر,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
peymanketab بازدید : 96 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
 

 

یکی از تغییرات مهم ویندوز 8 نسبت به ویندوز 7 ، تغییر سیستم مدیریت بوت (راه اندازی ویندوز) است. در ویندوزهای XP و 7 اگر بیش از یک ویندوز در کامپیوتر خود داشتید، هنگام روشن کردن کامپیوتر با صفحه سیاهی مواجه میشدید که امکان انتخاب سیستم عامل را برای شما فراهم میکرد. اما در ویندوز 8 دیگر خبری از آن صفحه مشکی ساده نیست و همه چیز کاملا تغییر کرده است.

 

هرچند این تغییرات برای راحتی کاربر و افزایش امکانات بوت ویندوز 8 میباشد، اما شاید دوست داشته باشید به همان منوی ساده برگردید.

 

اگر شما علاوه بر ویندوز 8 یک ویندوز دیگر هم روی کامپیوتر خود دارید و از منوی مدیریت بوت ویندوز 8 راضی نیستید، نرم افزار NanWick Switch Boot در خدمت شماست و میتواند منوی بوت قدیمی ویندوز را جایگزین منوی بوت جدید کند.



peymanketab بازدید : 80 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای “عاشق کُشی” با کیفیت عالی

 فیلم بسیار زیبای “عاشق کُشی” با کیفیت عالی

 

دانلود رایگان فیلم جدید و بسیار زیبای “عاشق کشی” با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم به همراه نسخه کم حجم

دانلود فیلم عاشق کشی

کارگردان: مهدی عقلمند | ژانر: اجتماعی
مدت زمان: 90 دقیقه | سال تولید: 1391
فرمت: MP4 + MKV | حجم: 364 + 786 مگابایت

خلاصه داستان:
در یک دانشگاه چند قتل مرموز اتفاق می افتد که همه مقتولین آن دختر هستند (الحمدلله!) پلیس به شدت در تعقیب یکی از دانشجویان است تا اینکه…

بازیگران:
بهاره افشاری، نیما شاهرخ شاهی، علیرام نورائی، شیلان رحمانی، رضا زنده جاه، محبوبه بیات، محمدرضا نوروزی، علی اصغر طبسی، رهام تدریسی، مجید علیزاده، شهباز جهانگیری، مریم قیاسی، ماریه تهرانچی، حمید مقدس، سارا علی عسگر، اکبر حاتمی، محمود کامشگران و…

peymanketab بازدید : 80 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

|دانلود سریال گنج مظفر با لینک مستقیم|

دانلود قسمت اول و دوم

 

ganjmozafar دانلود سریال ایرانی گنج مظفر قسمت اول و دوم

 

ژانر : طنز

کیفیت: متوسط

فرمت: mp4

امتیاز : -

زبان : فارسی

بازیگران : مهران مدیری، سیامک انصاری، رضا شفیعی جم، محمدرضا هدایتی، نادر سلیمانی، سحر جعفری جوزانی، شقایق دهقان، نصرالله رادش، الیکا عبد الرزاقی، علی لک پوریان ، بهنوش بختیاری و…

peymanketab بازدید : 68 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 24.0 Final

 

دانلود موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 24.0 Final

 

 

Mozilla Firefox موزیلا فایرفاکس رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این مرورگر وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا فایرفاکس مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  این مرورگر توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد.

 

امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما از ویژگی های برترنرم افزارموزیلا فایرفاکس است. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر Mozilla Firefox افزوده است. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن و جدیدترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس را از سایت دنیا  دانلود دریافت نمایید.

peymanketab بازدید : 60 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.11 Final

peymanketab بازدید : 70 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

AVG Internet Security 2014 14.0 Build 4116a6613 Final | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار AVG Internet Security 2014 14.0 Build 4116a6613 Final

AVG Internet Security محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.
AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.
این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

peymanketab بازدید : 562 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

Burnout Dominator | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Burnout Dominator برای PSP

تاریخ انتشار: ۲۰۰۷/۰۳/۰۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PSP
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO 
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۳۶۲ MB

اطلاعات بازی :

Burnout Dominator یک بازی مسابقه ای و سرعتی است که در آن با ماشین هایی که در اختیارتان قرار دارد باید مسابقه دهید، ماشین های دیگر را نابود کنید و با نهایت سرعت حرکت کنید. در این بازی هرچه بیش تر از نیترو استفاده کنید، سرعتتان بیش تر می شود و صحنه تار می گردد طوری که اصلاً ماشین های دیگر معلوم نمی شوند. در این سری برخلاف سری قبل می توانید وقتی در مسابقات منحرف شدید و ماشینتان نابود شد با منفجر کردن لاشه ی ماشین خود، اتومبیل های دیگر را نیز نابود کنید. البته در این سری یک بخش هایی که در سری قبل یعنی Burnout Revenge وجود داشت حذف شده است. مثلاً اگر به ماشین های عادی برخورد کنید منحرف می شوید، در صورتی که در سری قبل ماشین های عادی منحرف می شدند. در Burnout Revenge مرحله ای داشت که می بایست در آن در خیابان تصادف ایجاد کنید که در این سری حذف شده است، ولی کلاً می شود گفت که این سری کمی بهتر از سری قبل است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

peymanketab بازدید : 334 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (1)

آموزش روشن کردن کامپیوتر با استفاده از صفحه کلید
با بهره گیری از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید بدون نیاز به نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از تنظمیات سیستمی به وسیله دکمه های کیبوردتان ، کامپیوتر را روشن کنید.بدین منظور:ابتدا کامپیوتر را Restart کرده و چندین بار کلید Delete را فشار داده تا به محیط Setup بروید.سپس گزینه Intergrated Peripherals را انتخاب کنید و در صفحه باز شده گزینه Keyboard Power on را انتخاب کنید که شامل گزینه های زیر می باشد و به ترتیب آنها را توضیح می دهیم:-

  گزینه Password : با انتخاب این گزینه می توان پسوردی را وارد نمود و از طریق پسورد کامپیوتر را روشن کرد اگر این گزینه را انتخاب کنیم باید بعد از آن گزینه KB Power On Password را انتخاب وپسورد مورد نظر را وارد کرد و سپس آن را تائید نمود.-
گزینه Any Key : با انتخاب این گزینه با هر کلید صفحه کلید می توان کامپیوتر را روشن نمود.
گزینه Disabled : با انتخاب این میتوان گزینه روشن شدن کامپیوتر را توسط صفحه کلید غیره فعال نمود.
گزینه Key Board 98 : این گزینه مخصوص صفحه کلید های قدیمی است. پس از انتخاب یکی از گزینه های بالا کلید F10 را فشار داده وتغیرات اعمال شده را با زدن کلید Y وسپس کلید Enter آن را تائید می کنیم .لازم به ذکر است که با برداشتن جامپر Power روی کیس می توان فقط توسط صفحه کلید کامپیوتر را روشن نمود.اعتبارنشانه قدرشناسی شماست 

 

تعداد صفحات : 17

درباره ما
دانلود رایگان برنامه, بازی برای کامپیوتر و موبایل,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب این سایت چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 395
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 7,867
  • بازدید کلی : 96,673
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    رنک الکسا

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    پیج رنک

    ابزار وبمستر

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    حدیث

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    دیکشنری

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    اوقات شرعی

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    
  • انجمن
  • ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    استخاره با قرآن

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    ساخت کد آهنگ

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠