loading...
دانلود رایگان برنامه, بازی,مخصوص موبایل و کامپیوتر,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
peymanketab بازدید : 294 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Spss یا ( IBM SPSS Statistics ) برنامه کامپیوتری است که برای تحلیل‌های آماری داده ها به کار می‌رود. SPSS مخفف عبارت Sciences Statistical Package for the Social  به معنی بسته ی آماری برای علوم اجتماعی می باشد. پس از خریداری شدن شرکت سازنده این نرم افزار توسط IBM در ۲۸ جولای ۲۰۰۹ این نرم افزار با اسم PASW که مخفف کلمه Predictive Analytics SoftWare است انتشار پیدا کرد. اما در نسخه ۱۹ دوباره نام SPSS Statistics را اختیار کرد . برنامه SPSS از جمله نرم‌افزارهایی است که برای تحلیل‌ آماری در علوم اجتماعی، به صورت بسیار گسترده‌ای استفاده می‌شود. این نرم‌افزار توسط پژوهشگران بازار و داد و ستد، پژوهشگران سلامتی، شرکت‌های نقشه ‌برداری، دولتی، پژوهشگران آموزشی، سازمان‌های بازاریابی و … به کار می‌ رود. افزون بر تحلیل‌های آماری، مدیریت داده‌ها و مستندسازی داده‌ها نیز از ویژگی‌های نرم‌افزار هستند.

در تحلیل داده ها با استفاده از این نرم افزار باید سه مرحله اساسی را طی کنید: در مرحله اول داده‌های خام را وارد کرده و آن‌ها را در یک پرونده ذخیره کنید. در مرحله بعد باید تحلیل مورد نیاز را انتخاب کرده و مشخص کنید. در مرحله سوم خورجی را بررسی کنید.

نرم افزار اموس AMOS یکی از نرم افزارهای آماری مناسب برای تحلیل داده‌های پایان نامه مدیریت و علوم انسانی است. نرم افزار تحلیل آماری اموس AMOS جهت محاسبات تحلیل عامل و مدل معادلات ساختاری استفاده می‌شود. برونداد نرم‌افزار اموس به صورت گرافیکی بوده و لذا درک مطلب را تسهیل می‌کند. جهت دانلود آخرین ورژن نرم افزار تحلیل آماری spss به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

دانلود spss

peymanketab بازدید : 91 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

ESET NOD32 Smart Security v6.0.308.0 Final آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset نامیده میشود که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال نود۳۲ است. قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور با استفاده از NetWork از ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.با افزایش ویروس های رایانه ای و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند از ملزومات اتصال به شبکه اینترنت است، چون کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند ممکن است با یک اشتباه تمامی این اطلاعات را از دست بدهند. از طرف دیگر استفاده از برخی از آنتی ویروس ها مشکلاتی از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر هنگام پردازش اطلاعات، به روز رسانی ها با حجم بالا و ارسال پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده تا برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند!

ESET-Smart-Security-6-New-Features-Overview

peymanketab بازدید : 102 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

Nod32 License Finder نرم افزاری می باشد که به راحتی با آن می توانید جدیدترین Username و Password نود ۳۲ را با فشردن یک کلیک بدست آوردید.کار این نرم افزار بدین صورت می باشد یوزر نیم و پسورد NOD32 را با یک کلیک نمایش می دهد و زمانی که یوزر و پسورد فعلی باطل شود بصورت اتوماتیک یوزر و پسورد جدید را جایگزین می کند.

این نرم افزار بصورت پرتابل (نیازی به نصب ندارد) می باشد و حجم بسیار کمی دارد و هم اکنون می توانید آن را با یک کلیک از دانلود ۰۰۹۸ دانلود کنید.

 

بدست آوردن Username و Password نود 32 با Nod32 License Finder

 

 

 

peymanketab بازدید : 66 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

کارتون باب اسفنجی ( Spongebob Squarepants ) انیمیشن محبوب و دوست داشتنی که توسط یک شخصیت اسفنج مانند به پیش می رود. در این مجموعه کارتونی از این شخصیت ، باب اسفنجی به همراه دوستانش می خواهند ذائقه و دلدرد یکی از دوستان خود را خوب کنند و برای این کار دست به ماجراهای جالبی می زنند و … شما میتوانید این انیمیشن زیبا را هم اکنون از ادامه مطلب سایت دانلود۰۰۹۸ دریافت کنید.

نام کارتون : Spongebob Squarepants The Great Patty Caper
ژانر : انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی
سال انتشار انیمیشن : ۲۰۱۱
مدت زمان کارتون : ۹۳ دقیقه
حجم: ۳۹۰ مگابایت
کیفیت کارتون : DVDRip
زیرنویس فارسی: ندارد

 

دانلود کارتون باب اسفنجی

peymanketab بازدید : 61 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

بازی اندروید Running Fred : در این بازی سوم شخص کنترل قهرمان دوست داشتنی بازی را به نام Fred بر عهده دارید. فرد گاهی حرکات آکروباتیک یا مضحک در می آورد گاهی هم خشمگین و غیرقابل کنترل می شود. مواظب موانع و تله ها ی خطرناک باشید و از مهارت و تاکتیک های شگفت انگیز استفاده کنید. بازی دارای ۳ حالت : ماجراجویی ، چالش و بقا می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Running-Fred

 

peymanketab بازدید : 193 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار شبکه Packet Tracer 6 یک شبیه ساز شبکه های سیسکو است که نه تنها می تواند در بخش آموزشی مورد استفاده قرار گیرد بلکه می تواند شبیه سازی شبکه های کامپیوتری ساده را نیز بر عهده بگیرد. این ابزار توسط شرکت سیسکو سیستم ایجاد شده و به صورت رایگان برای استفاده استادان، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته شبکه های کامپیوتری سیسکو ارائه شده است. نرم افزار Packet Tracer ابزاری برای یادگیری اصول شبکه و همچنین توسعه مهارت های خاص فن آوری سیسکو برای ارائه به دانش آموزان و معلمان نیز می باشد.جهت دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

دانلود cisco packet tracer

peymanketab بازدید : 73 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Blumentals Easy CSS Menu برنامه ای بسیار عالی برای ساخت منوهای آبشاری زیبا با استفاده از CSS و بدون نیاز به جاوا اسکریپت می باشد. با این نرم افزار کاربران تازه کار و حرفه ای بدون نیاز به حتی نوشتن یک خط کد میتوانند منوهای معتبر و Valid بسازند که به سادگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و همچنین با html5 نیز سازگاری خواهد داشت. منوهای ساخته شده با تمامی مرورگرها سازگاری داشته و به سرعت بارگزاری و لود خواهند شد. کاربر توانایی انتخاب رنگ و اندازه منو او اندازه و قرار دادن آیکون درون منوها را خواهد داشت. منو ساخته شده از نظر کدنویسی ولید بوده و از نظر گوگل نیز استاندارد خواهد بود. بنابراین کاربران به سادگی توسط این نرم افزار میتوانند نسبت به ساخت منوهای آبیشاری برای وبسایت یا وبلاگ خود اقدام کنند و کافی است بعد از ساخت منو آن را در فایل استایل قرار داده و در محل های مورد نظر استفاده نمایند.

 

دانلود Blumentals Easy CSS Menu

 

 

peymanketab بازدید : 73 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی آندروید Gemini Rue : در این بازی ماجراجویی علمی تخیلی در نقش اودین به بازی بپردازید. وقتی همه چیز به طور وحشیانه ای اشتباه است ، فقط او می تواند کارهایی برای درست کردن آنها انجام دهد. باید به مردی که حافظه خود را از دست داده است کمک کنید تا حافظه اش را به دست آورد و تمامی اتفاقات گذشته را به یاد آورد.  بازی دارای جوایز AGS 2011 ، برنده بهترین بازی ، بهترین داستان اصلی ، بهترین پلیر شخصیت ، بهترین هنر پس زمینه  و بهترین جلوه های صوتی می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Gemini-Rue

 

peymanketab بازدید : 62 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار بالا بردن سرعت ویندوز Uniblue SpeedUpMyPC برنامه ای کاربردی است برای کسانی که سخت افزار آنها زیاد قوی نیست با استفاده از این نرم افزار میتواند سرعت ویندوز خود را بالا برده و کار کردن با سیستم را راحت تر کنند. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های بهینه سازی و افزایش سرعتمیباشد.  شما بعد از نصب این نرم افزار میتوانید مشاهده کنید که سرعت سیستم شما به صورت چشم گیری افزایش مییابد.از ویژگی های مهم این نسخه میتوان به سرعت بسیار بالا در اسکن وافزایش سرعت کار با رایانه وافزایش فضای هارد دیسک با استفاده از قابلیت File Clean Up  میتوان اشاره کرد.برای دانلود این نرم افزار با لینک مستقیم از سایت دانلود۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

نرم افزار بالا بردن سرعت ویندوز speedupmypc

 

 

peymanketab بازدید : 77 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار ooVoo یکی از بهترین ، قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر موجود برای ویندوز می باشد که به کمک آن می توانید به چت کردن و یا ارتباط تصویری رایگان با دوستان و همکاران خود در هر نقطه ای از جهان که دوست دارید بپردازید. با این مسنجر بی نظیر می توانید کنفرانس های ویدئویی خود را با کیفیتی بالا انجام دهید و از داشتن مسنجری به این قدرتمندی لذت ببرید. در مسنجر ooVoo تصویر و کیفیت صدا در طول تماس های ویدئویی عالی است و منابع CPU و حافظه نسبتا هنگامی استفاده می کند. در واقع این برنامه یک مسنجر حرفه ای مانند یاهو مسنجر یا اسکایپ است که تمرکز اصلی آن بر روی ویدئو چت و تماس های تلفنی است. یکی از ویژگی های قابل ذکر این مسنجر که بسیار مفید نیز می باشد، امکان برقراری کنفراس صوتی تصویری بین کاربر مختلف است که ممکن است هرکدام در نقطه متفاوتی از جهان باشند، علاوه بر این هریک از افراد آنلاین حاضر در کنفرانس می توانند فایلی را به اشتراک گذاشته تا بقیه نیز از آن استفاده نمایند. جهت دانلود نرم افزار ooVoo و مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

دانلود مسنجر oovoo

تعداد صفحات : 17

درباره ما
دانلود رایگان برنامه, بازی برای کامپیوتر و موبایل,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب این سایت چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 411
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 7,883
  • بازدید کلی : 96,689
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    رنک الکسا

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    پیج رنک

    ابزار وبمستر

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    حدیث

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    دیکشنری

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    اوقات شرعی

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    
  • انجمن
  • ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    استخاره با قرآن

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    ساخت کد آهنگ

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠