loading...
دانلود رایگان برنامه, بازی,مخصوص موبایل و کامپیوتر,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
peymanketab بازدید : 63 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

shmok3 دانلود Pointstone System Cleaner 7 3 8 350 نرم افزار بهینه ساز ویندوز

 

 

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم نرم افزار Pointstone System Cleaner رو برای کاربران عزیز معرفی نماییم. System Cleaner نرم افزار هست برای بازیابی هارد درایو , پاکسازی فعالیت ها ثبت شده شما از کامپیوتر و حفظ سرعت و قدرت سیستم است. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا فایل های بیهوده و بی اهمیت را از درایوتان پاک کنید. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار میتوان به سرعت فوق العاده آن اشاره کرد. همچنین انتخاب مسیر فایل ها حذف شده نیز در اختیار شماست برای مثال نرم افزار هایی را که میخواهید حذف کنید , میتوانید از آن ها بک آپ بگیرید تا در صورت نیاز دوباره از آن استفاده کنید.جهت دانلود وخواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

peymanketab بازدید : 69 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
SUPERAntiSpyware Professional 5.6.1038 Final برنامه های جاسوسی امروزه به عنوان یکی از مخرب ترین ابزارهایی می باشند که ممکن است بر روی یک سیستم کامپیوتری نصب شوند. دزدی اطلاعات و هویت افراد ممکن است خسارات سنگینی را به بار آورد و این خسارات زمانی بیشتر می شود که یک شرکت با چنین مشکلی مواجه شده و اطلاعات تجاری آن توسط ابزارهای جاسوسی برای رقیبان و یا افراد مختلف دیگر برای سو استفاده ارسال شود. بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه های امنیتی اقدام به ساخت برنامه های ضد ویروس می نمایند ، ابزارهای ضد جاسوسی نیز در بخشی از نرم افزار قرار می دهند و یا این که یک نرم افزار کاملا مجزا برای مبارزه با برنامه های جاسوسی طراحی می کنند.SUPERAntiSpyware نام نرم افزاری حرفه ای برای نابودی و مبارزه با برنامه های جاسوسی می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا در کوتاه ترین زمان اقدام به پاکسازی سیستم خود از برنامه های جاسوسی نصب شده بنمایند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی نیز برخوردار می باشد که کاربران با استفاده از این ویژگی های به راحتی می توانند مشکلات خود را در زمینه یاد شده بر طرف نمایند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به جستجوی کامل سیستم در تمامی بخش ها اشاره نمود. این نرم افزار قادر است تا Spyware, Adware, Malware, Trojans, Dialers, Worms, KeyLoggers, HiJackers, Parasites, Rootkits را شناسایی کند. این نرم افزار محصولی از SUPER Anti Spyware می باشد
peymanketab بازدید : 86 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی رانندگان حرفه ای بهمراه جوایز ارزنده آغاز شد

game

 بازی رانندگان حرفه ای دو نسخه جدید بهمراه میلیونها تومان پاداش نقدی و غیرنقدی را هم اکنون آغاز کنید!
مدرنترین بازی ماشینی روز دنیا، سرور جدید رانندگان حرفه ای 2 آغاز شده است. در کنار هزاران بازیکن دیگر رقابت کنید و از جوایز روزانه، هفتگی و ماهانه بهره مند شوید. 
در کمتر از یک دقیقه ثبت نام کنید، اولین اتومبیل خود را بوسیله پاداش ثبت نام در سرور خریداری کنید، رقابت را آغاز کنید. خرید اتومبیلهای اسپورت و کلاسیک، ارتقا اتومبیل، قطعات مدرن در بازی رانندگان حرفه ای در دسترس شما میباشد.
بازی رانندگان حرفه ای 2 کاملا رایگان است، بازی کنید و پاداش دریافت کنید!
جایزه نفر اول سرور یک دستگاه Samsung GALAXY Tab!

peymanketab بازدید : 416 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساده آهنگ سازی و میکس

Future Decks DJ Pro 3.6

 

 

 

 

نرم افزار Future Decks DJ Pro با وجود حجم کم و محیط تقریبا ساده، امکانات خوبی برای آهنگ سازی و میکس قطعات موسیقی دارد. به همین دلیل است که بسیاری از کاربران خانگی و آهنگ سازان آماتور از این نرم افزار استفاده میکنند.

 

مهم ترین کاربرد این نرم افزار، شبیه سازی دستگاه DJ است. یعنی از آن میتوانید برای تهیه ریمیکس آهنگ ها استفاده کنید. حتی میتوانید از آن در اجرای زنده استفاده کرده و مثل یک دیجی حرفه ای قطعات را میکس کنید و شنوندگان را به وجد بیاورید!

 

نسخه جدید نرم افزار Future Decks DJ Pro به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.


 

peymanketab بازدید : 333 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (1)

دانلود نرم افزار نقشه شهرهای ایران، با قابلیت مسیریابی، مخصوص موبایل (اندروید)

Sygic Iran GPS Navigation 11.2 Android

 

 

تمام موبایل های جدید دارای تکنولوژی GPS برای مسیر یابی هستند. اما برای استفاده از این تکنولوژی علاوه بر موبایل، به نرم افزار نقشه مسیریابی نیز احتیاج دارید.

 

نرم افزار Sygic Iran GPS Navigation یکی از بهترین نرم افزارها برای مسیریابی GPS است. این نسخه شامل نقشه شهرهای بزرگ ایران بوده و توسط آن میتوانید به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت، از مسیریابی GPS استفاده کنید. شهرهای تهران، اصفهان، کرج، شیراز، مشهد، قم، و تبریز از جمله شهرهایی هستند که دسترسی به نقشه کامل و مسیریابی GPS در آنها توسط این نرم افزار امکان پذیر است.

 

این نرم افزار نقشه ها را به صورت 3 بعدی نمایش میدهد و مکان فعلی شما را نیز مشخص میکند. در صورت تمایل میتوانید مقصد خود را در نقشه مشخص کنید تا این نرم افزار بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد را در اختیار شما قرار دهد!

 

این نقشه کاملا فارسی بوده و مجهز به سیستم راهنمای گویای فارسی است.

 

در این مطلب، نسخه Android این نرم افزار را برای شما تهیه کرده ایم که بر روی موبایل های اندرویدی و همچنین تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده میباشد. بدیهی است که برای استفاده از این نرم افزار، موبایل یا تبلت شما باید دارای تکنولوژی GPS باشد.


 

 

peymanketab بازدید : 71 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه سوم بازی مرد آهنین، مخصوص موبایل (آیفون)

Iron Man 3 iOS

 

 

در این مطلب، نسخه iOS از بازی زیبا و هیجان انگیز Iron Man 3 را برای شما آماده کرده ایم. این بازی روی گوشی های آیفون و تبلت های آیپد قابل اجرا است.

 

در حالی که اکران قسمت سوم از فیلم سینمایی مرد آهنین در سینماهای دنیا آغاز شده است، کمپانی تولید کننده این بازی تصمیم گرفت نسخه رسمی این بازی را منتشر کند. نسخه iOS بازی Iron Man 3 دارای گرافیکی فوق العاده زیباست. به طوری که با نسخه های کنسولی این بازی رقابت میکند.

 

داستان بازی مرد آهنین 3 بر اساس نسخه سوم فیلم سینمایی آن طراحی شده است. دقیقا با همان شخصیت ها و همان روایت داستانی.

 

گرافیک جدید و 3 بعدی، افکت های صوتی بی نظیر، و سیستم کنترل بازی، از نقاط قوت بازی Iron Man 3 هستند. در ادامه میتوانید نسخه کامل این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.

peymanketab بازدید : 344 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار YouWave for Android رقیبی تازه برای BlueStacks است. این نرم افزار محیطی را در ویندوز ایجاد میکند که میتواند سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و برنامه و بازی های اندروید را در کامپیوتر اجرا کند.

 

با استفاده از نرم افزار YouWave میتوانید برنامه های اندرویدی مورد نظر خود را قبل از نصب در گوشی تست کنید. و یا اگر موبایل اندرویدی ندارید ولی میخواهید یک بازی یا یک برنامه اندروید را اجرا کنید، میتوانید از این نرم افزار کمک بگیرید.

 

با نصب YouWave ، محیطی شبیه به یک گوشی اندرویدی در اختیار شما قرار میگیرد که دارای سیستم عامل Android 2.3 میباشد و امکان نصب تمام Application هایی که با این نسخه سازگاری داشته باشند را به شما میدهد.

peymanketab بازدید : 62 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین کرک به تاریخ ۲۹ بهمن|

|به همراه آموزش نصب قدم به قدم در قالب یک فایل PDF اختصاصی بهترین ها برای دانلود|

 

office 2013 final cover دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013

peymanketab بازدید : 65 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و … همه و همه در یک بسته جای گرفته اند.استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند.

امروز نسخه جدید این مجموعه نرم افزاری با قابلیت پشتیبانی ویندوز ۸ با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium عرضه شد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه نرم افزاری بی نظیر را از وبسایت بهترین ها برای دانلود دریافت نمایید.

 Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500 محبوب ترین نرم افزار رایت دیسک ها با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500

peymanketab بازدید : 650 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

WindowsAndroid با این برنامه ی کاربردی می توانید نرم افزارهای و بازی های آندروید را برروی سیستم عامل ویندوز اجرا نمایید . این برنامه از نسخه ی ۴٫۰٫۳ آندروید پشتیبانی می کند . نکته جالب توجه در WindowsAndroid اجرای طبیعی اندروید برروی هسته ویندوز به جای لینوکس است. یعنی تیم Socketeq توانسته‌اند اندروید را برای اجرا شدن برروی ویندوز پورت کنند و بدون نیاز به شبیه‌ساز این امر میسر شده است. به این ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید به صورت کاملا طبیعی و بدون مشکل در ویندوز قابل اجرا خواهند بود.جالب اینجاست که اگر سایز پنجره این برنامه را تغییر دهید بین رابط کاربری تلفن و تبلت سویچ می‌شود و به این ترتیب هر دو رابط را برروی ویندوز تجربه خواهید کرد. WindowsAndroid به خوبی از ماوس و کی برد نیز پشتیبانی می‌کند.

 

WindowsAndroid اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3

تعداد صفحات : 17

درباره ما
دانلود رایگان برنامه, بازی برای کامپیوتر و موبایل,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب این سایت چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 378
  • بازدید ماه : 269
  • بازدید سال : 7,850
  • بازدید کلی : 96,656
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    رنک الکسا

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    پیج رنک

    ابزار وبمستر

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    حدیث

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    دیکشنری

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    اوقات شرعی

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    
  • انجمن
  • ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    استخاره با قرآن

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    ساخت کد آهنگ

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠