loading...
دانلود رایگان برنامه, بازی,مخصوص موبایل و کامپیوتر,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
peymanketab بازدید : 133 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

X-Men Origins Wolverine Uncaged Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی X-Men Origins Wolverine Uncaged Edition برای XBOX360

| بازی به صورت PAL  و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۹/۰۵/۰۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۶٫۵۸ GB

نقد و بررسی بازی :

در این نسخه تیم سازنده بازی سعی کرده اند نهایت جذابیت و سرگرمی را برای بازیباز به ارمغان آورد و تقریبا به هدف خود رسیده اند حرکات زیبا که شامل انواع کومبو ها و با استفاده از چنگال های قدرتمند که خود خشونتی بی نهایت را می آفریند تصور کنید که چگونه یک سرباز را قطعه قطعه میکنید و چگونه مغز دشمن را با چنگال خود متلاشی میکنید و تصور کنید با استفاده از قدرت این مرد مجهول همه جا از خون سیراب خواهد شد . واقعا خشونت این بازی بسیار بالاست و این اولین حیله سازنده برای جذب بازیباز است . اولین چیزی که باید در مورد داستان بدانید اینکه داستان کلیشه ای است و برای انان که فیلم X-Men را دیده اند چیز جدیدی نیست ولی داستان بازی اینگونه است که  Xman در آزمایشگاهی بسیار سری توسط نیرو های امریکایی محافظت میشود بستری و زندانی است. و باز هم آزمایشات فراوانی بر روی Wolverine انجام میدهند ، در همین لحظه ناگهان سیستم کنترل آزمایشگاه بهم میریزد و Wolverine به طور نا خداگاه از بند آزاد میشود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

peymanketab بازدید : 363 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)
 
 

battlefield4_artهمانطور که میدانید بالاخره بازی پرطرفدار و محبوب Battlefield 4 منتشر شده است و در دسترس شما قرار دارد  و ممکن است شما نیز در نصب یا اجرای این بازی به مشکل بخورید . ما در این پست قصد داریم تا حد ممکن مشکلات شما را رفع نماییم .

parinaz16 بازدید : 71 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

ای خدا Hard دلم Format مکن

Field من را خالی از برکت مکن

 

Option غم را خدایا On مکن

File اشکم را خدایا Run مکن

 

Delete کن شاخه های غصه را

سردی و افسردگی را ، هر سه را

 

Jumper شادی بیا تا Set کنیم

سیستم اندوه را Reset کنیم

 

نام تو Password درهای بهشت

آدرس Email و سایت سرنوشت

 

ای خدا روز ازل کد داشتی

موس بود اما مگر پد داشتی

 

که چنین طرح تری دی میزدی

طرح خود بر روی سی دی میزدی

 

تا نیفتد Bug در اندیشه مان

تا که ویروسی نگردد ریشه مان

 

ای خدا از بهر ما ایمن فرست

بهر دل های پرآتش Fan فرست

 

ای خدا حرف دلم با کی زنم؟

Help می خواهم که F1 می زنم

peymanketab بازدید : 120 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

رم افزار طراحی پوستر و بروشور Xara Page & Layout Designer : نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی پوستر ، بروشور ، و تصاویر تجاری و گرافیکی است. این نرم افزار به کاربران این توانایی را خواهد داد تا بتوانند کارهایی مانند طراحی لوگو شرکت ، کارت ویزیت و پوستر های تبلیغاتی و بازاریابی را شخصا انجام دهند. به کمک این نرم افزار شما قادرید تا به راحتی اقدام به ساخت و طراحی آگهی ها، پوسترها، بروشورها، خبرنامه ها و … نمایید و از این طریق محصولات و توانمندی های خود را به دیگران معرفی کنید.
ویژگی های کلیدی نرم افزار Xara Page & Layout Designer :
- استفاده از مجموعه کاملی از قالب های پیش فرض
- امکان قالب بندی متن ها و سایر اطلاعات نوشتاری
- استفاده از Magic Snap جهت تنظیم پرسرعت گرافیک کار
- توانایی چاپ مستقیم اطلاعات خروجی
- پشتیبانی از نسخه های گوناگون ویندوز

 

\"Xara-Page-&-Layout-Designer\"

 

peymanketab بازدید : 105 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset نامیده میشود که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال نود۳۲ است. قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور با استفاده از NetWork از ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.با افزایش ویروس های رایانه ای و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند از ملزومات اتصال به شبکه اینترنت است، چون کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند ممکن است با یک اشتباه تمامی این اطلاعات را از دست بدهند. از طرف دیگر استفاده از برخی از آنتی ویروس ها مشکلاتی از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر هنگام پردازش اطلاعات، به روز رسانی ها با حجم بالا و ارسال پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده تا برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند!

ESET-Smart-Security-6-New-Features-Overview

peymanketab بازدید : 108 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار مسنجر قدرتمند و محبوب برای برقراری ارتباط با دوستان و به اصطلاح چت کردن با دوستانتان از طریق موبایل می باشد که هم اکنون آخرین نسخه آندروید و IOS آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. به کمک این مسنجر می توانید به راحتی به چت کردن ، ارسال و دریافت پیام  و یادداشت ها و پیام های صوتی و تصویری با دوستان خود بپردازید. برای دانلود آخرین ورژن از نرم افزار مسنجر WhatsApp Messenger از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

از ویژگی های این مسنجر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

- ارسال ویدئو، تصاویر، و یادداشت های صوتی به دوستان و مخاطبین خود

- لذت بردن از چت گروهی با دوستان و مخاطبین خود

- گپ و گفتگو با دوستان خود در کشورهای دیگر اگر آنها هم  Whats App را نصب داشته باشند

- پشتیبانی از ذخیره پیام های آفلاین

- امکان ارسال فایل های مختلف برای طرف مقابل

- امکان بلوکه کردن مخاطب خاص

- امکان به اشتراک گذاری مکان شما

- ضبط صدا و ارسال سریع آن برای طرف مقابل

- استفاده ی ناچیز از اینترنت

 

دانلود WhatsApp Messenger برای آیفون و آندروید

 

peymanketab بازدید : 87 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (1)

ویندوز ۷  آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز سون برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است.یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز۷ نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود۰۰۹۸ این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . آیتم‌های اضافه شده به کنترل پنل شامل در این نسخه: ClearType ،Display Color Calibration Wizard،Gadgets Recovery ،Troubleshooting ،Workspaces Center ،Location and Other Sensors ،Credential Manager ،Biometric Devices ،System Icons و Display می‌باشد. نام Windows Security Center به Windows Action Center تغییر یافته ‌است.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن و دانلود ویندوز ۷ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

windows7-ulimate-download

 

مراحل نصب : فایل های فشرده را اکسترک نمایید و فایل ISO بدست آمده را با سرعت نرمال برروی DVD رایت کنید . کامپیوتر را با دی وی دی رایت شده بوت نمایید و به نصب ویندوز بپردازید اگر از شما سریال خواسته شد آنجا را خالی قرار دهید . برای کرک کردن ویندوز از برنامه ی زیر استفاده کنید . توجه داشته باشید فایل ISO به صورت کامل و بدون ارور اکسترک شده باشد تا در نصب و یا بوت با مشکل مواجه نشوید .

برای اکتیو کردن ویندوز ، از نرم افزار زیر استفاده کنید :

peymanketab بازدید : 67 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار پشتیبان گیری از اطلاعات Tenorshare Data Backup : ابزاری قدرتمند برای تهیه بک آپ ( نسخه پشتیبان ) است که به کاربران توانایی تهیه نسخه Backup از سیستم عامل و فایلها را خواهد داد.در صورت تهیه یک نسخه پشتیبان توسط این نرم افزار و در زمان بروز مشکلات شما می توانید با کمک گرفتن از Backup تهیه شده تمامی اطلاعات از دست رفته خود را بازگردانید.این نرم افزار این توانایی را دارد تا با تنظیم یک برنامه زمان بندی مشخص در زمان های مشخص شده از اطلاعات شما نسخه جدید بک آپ تهیه نماید.

Tenorshare-Data-Backup


قابلیت های مهم برنامه :

تهیه بک آپ از ویندوز و کلیه تنظیمات

تهیه بک آپ از کل هارد یا پارتیشن

بازیابی سریع ویندوز بدون نیاز به نصب مجدد

بازیابی سریع پارتیشن معیوب از روی ایمیج از قبل ساخته شده توسط نرم افزار

قابلیت تکثیر و کپی عینا محتوای هارد شما روی یک هارد جدید شامل پارتیشن ها ، ویندوز ، نرم افزار های نصب شده و کلیه فایل ها و فلدر ها

پشتیبانی کامل از هارد ها SATA, SCSI, SSSD, IEEE and USB 3.0

پشتیبانی از سیستم فرمت NTFS/FAT32/FAT16/FAT12

پشتیبانی از هارد دیسک های پرتابل اکسترال و فلش درایو های USB

 

peymanketab بازدید : 79 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

یا دانلود منیجر برنامه ای قدرتمند ، مشهور و کاربردی برای مدیریت حرفه ای بر فایل های دانلودی شماست که با تکنولوژی بالا باعث افزایش سرعت دانلود شما می شود.
دانلود منیجر با تقسیم فایل مورد دانلود به ۸ قسمت مساوی، مانند نرم افزارهای مشابه دیگر تا حدودی به افزایش سرعت دانلود و کاهش زمان آن کمک می کند.به قطع این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد و اکثر کاربران دنیای مجازی از ان استفاده و یا نام انرا شنیده اند! یک نرم افزار قوی و حرفه ای جهت دانلود آسان و پر سرعت از اینترنت می باشد. یک شتاب دهنده سرعت واقعی دانلود که تجربه شیرین یکی دانلود عالی را به کاربران اهدا می کند.  نرم افزار دانلود منیجر بطور هوشمند و ا توجه به پهنای سرعت اینترنت کاربر فایل را بصورت هوشمندانه تقسم بندی میکنم و شروع به دانلود می نماید. تکه تکه شدن فایل باعث افزایش سرعت دانلود و بالا رفتن قدرت دریافت می شود. منطبق شدن و سازگاری کامل با انواع مروگر ها و سایت ها دانلود را از سایت هائی همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV آسان نموده است. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید دانلود منیجر را به همراه دیگر ویژگی های ان مشاهده نمائید.

 

Internet-Download-Manager
peymanketab بازدید : 93 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار طراحی آیکون IconCool Studio Pro : نرم افزاری با امکانات کامل برای طراحی آیکون با اشکال مختلف است. این نرم افزار که هم اکنون جزء بهترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه است به شما امکان طراحی آیکون با سایزهای مختلف را می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید آیکون های خود را ویرایش کنید و یا آیکون جدید طراحی کنید. برای انجام اینکار امکانات جامعی در اختیار شما قرار می گیرد. امکاناتی مانند مدل های بسیار زیاد از پیش آماده شده و افکت ها و فیلترهای مختلف از جمله قابلیت های این نرم افزار هستند. پشتیبانی از بیش از ۲۰ فرمت عکس برای ورودی و خروجی و امکان استفاده به عنوان پلاگین فتوشاپ را از جمله دیگر موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار است.

 

دانلود نرم افزار IconCool-Studio-Pro

تعداد صفحات : 17

درباره ما
دانلود رایگان برنامه, بازی برای کامپیوتر و موبایل,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب این سایت چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 362
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 7,834
  • بازدید کلی : 96,640
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    رنک الکسا

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    پیج رنک

    ابزار وبمستر

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    حدیث

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    دیکشنری

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    اوقات شرعی

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    
  • انجمن
  • ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    استخاره با قرآن

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    ساخت کد آهنگ

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠