loading...
دانلود رایگان برنامه, بازی,مخصوص موبایل و کامپیوتر,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
peymanketab بازدید : 71 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

بازی اندروید The Bard’s Tale : در این بازی اکشن شما در نقش بارد ، یک جنگجوی سرکش هستید. این بازی ۳ بعدی با گرافیک بسیار بالا از بهترین بازی های ماجراجویی است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. حزب خود را تشکیل دهید و سلاح های خود را آماده کنید. دشمنان مختلف ؛ بازی در جنگل های وحشی ، رودخانه و قلعه ها ، برج ها، سیاه چال های مخفی، کوه های پوشیده از برف، غار ؛ وجود ۱۶ شخصیت برای کشف و احضار آنها برای کمک به شما ؛ بیش از ۱۵۰ آیتم منحصر به فرد (سلاح، زره ، ابزارهای جنگی)  از ویژگی های این بازی میباشند.

 

بازی اندروید The Bard's Tale

peymanketab بازدید : 99 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

moharram921 مداحی حاج محمود کریمی شب ششم محرم 92

 مراسم هیأت ثارالله اضافه شد

92  پیمان فرا رسیدن ایام محرم ایام سوگواری را بر تمام شیعیان جهان تسلیت عرض مینماید.واز این رو مراسم شب ششم محرم با مداحی حاج محمود کریمی  را برای دانلود کاربران فهیم و محترم این سایت  اماده کرده ایم .وسعی میکنیم تا هرشب مراسم آن شب را برای دانلود در سایت قرار بدهیم .شما هم اکنون میتوانید این مداحی را در ادامه مطلب با لینک مستقیم دریافت نمایید. التماس دعا

peymanketab بازدید : 76 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme 2013 با لینک مستقیم + کرک

دانلود بازی اتومبیلرانی Gas Guzzlers Extreme

| نسخه کامل همراه با کرک معتبر RELOADED |

Gas Guzzlers Extreme یکی از بهترین بازی های اتومبیل رانی جنگی می باشد که حس هیجان را به شما منتقل خواهد کرد. در این بازی ماشین سواری جنگی معتاد کننده که دارای هزاران نوع وسیله نقلیه، اسلحه، آپگرید، جایزه های مسیر جاده و محیط ها می باشد، می توانید حس سرعت را کاملا تجربه کنید. Gas Guzzlers Extreme تجربه ای جدید در بین بازی های اتومبیل رانی مبارزه ای برای شما خواهد بود.
امکانات :
-    بهترین بازی اتومبیل رانی مبارزه ای در حالت بازی تک نفره با بیش از ۱۲ ساعت گیم پلی
-    تورنمنت های چند نفره با سرعت بالا به همراه ۷ حالت مختلف مسابقه کلاسیک، مسابه قدرتی، مسابقه برای از بین بردن رقبا، مسابقه مرگ، مسابقه ناک اوت و مسابقه بدست آوردن پرچم به همراه ۴ حالت بازی تیمی
-    بیش از ۳۵۰ مایل مسیر در ۴۰ جاده ، ۸ منطقه و ۷ محیط مختلف
-    ۱۲ اسلحه مختلف به همراه امتیازهای مسیر و افزایش قدرت بین بازی
-    ۱۸ ماشین قابل دستکاری به همراه ۱۲ آپگرید رنگ و …
-    جاده های چند مسیره
-    بازی با هوش مصنوعی قدرتمند کامپیوتر
-    جلوه های تصویری با کیفیت به همراه افکت های مات شدن حرکت، صدمه دیدن ماشین و …
-    فیدبک کامل کنترل ها با پشتیبانی از کیبورد، جوی پد، جوی استیک و فرمان های رانندگی
-    و …

peymanketab بازدید : 72 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (2)

نرم افزاری امنیتی کامل شامل آنتی ویروس و فایروال می باشد که امنیت قابل توجهی را در دنیای اینترنت برای کاربر فراهم می نماید. این نرم افزار دارای ۳ لایه امنیتی قدرتمند جهت محافظت از سیستم کاربر می باشد. از بین بردن انواع ویروس و فایل های مخرب و جاسوس افزارها باعث پاکسازی ویندوز خواهد شد و از طرفی وجود فایروال قدرتمند اجازه نفوذ و دزدی اطلاعات از طریق اینترنت را از بین خواهد برد. کنترل کامل نرم افزارها اجازه اتصال غیرمجاز هیچ نرم افزار و فایلی را به اینترنت نخواهد داد و کاربر از تمامی اتصالات مطلع خواهد بود و کنترل اتصالات در اختیار کاربر است و میتواند نسبت قطع نمودن یا اتصال و یا اتصال با سطح دسترسی محدود آنها اقدام نماید. وجود anti-spyware و anti-rootkit باعث می شود نرم افزاری که به عنوان رایگان ارائه شده است قابل رقابت با نرم افزارهای تجازی قدرتمندی باشد. جلوگیری از باز شدن سایت های آلوده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود و به این ترتیب سایت های آلوده به انواع بدافزارها یا مشکوک به حملات توسط نرم افزار بلاک شده و قابل بازگشایی نیستند. آپدیت های منظم نرم افزار به سادگی انجام می شود و با اتصال به اینترنت نرم افزار به طور خودکار آپدیت خواهد شد. نرم افزار به صورت زنده و در تمامی ثانیه های فعالیت ویندوز مشغول به کار بوده و تمامی اطلاعات را بررسی خواهد کرد و البته باتوجه به سبک بودن نرم افزار هیچ خللی در دیگر فعالیت های کاربر بوجود نخواهد آمد.

 

COMODO Internet Security آنتی ویروس و فایروال قدرتمند COMODO Internet Security 6.3.297835.2951

 

peymanketab بازدید : 99 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

peymanketab بازدید : 80 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PS3-RiOT

 

Assassins Creed IV ps3 cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PS3

 

peymanketab بازدید : 66 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Battlefield 4 برای PS3

  • دسته بندی:

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PS3-iMARS

 

Battlefield 4 ps3 cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای PS3

peymanketab بازدید : 85 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (1)

a3faaae3174d871bf741c103e3161d52 دانلود DriverMax 7 19نرم افزار مديريت و آپديت درايورها

 

یکی از دغدغه ها و مشکلات کاربران پس از تعویض ویندوز، نصب دوباره درایورهاست که کاری وقت گیر و در بعضی موارد پر دردسر است.در اینجا به معرفی نرم افزار بسیار مفیدی میپردازیم که این کار پردردسر را به یکی از راحتترین  و ساده ترین کارهای ممکن تبدیل میکند.  DriverMaxنرم فزاری است  که به سادگی هرچه تمام تر به شما امکان نصب دوباره تمامی درایورهای ویندوز شما را میدهد. دیگر به هیچگونه جستجو در دیسکهای گوناگون یا وب یا قرار دادن CDهای درایور یکی پس از دیگری نیازی نیست.به راحتی تمامی درایورهای نصب شده (یا هرکدام که به درستی کار میکنند و با انتخاب شما) را داخل یک پوشه خالی یا یک فایل فشرده استخراج کرده و پس از نصب دوباره ویندوز، فقط کافیست آن فایل یا فولدر را به نرم افزار معرفی کنید.پس از پایان نصب ویندوز تمامی درایورهای مورد نیاز ظرف مدت کمتر از 5 دقیقه که در برابر آن همه جستجو در وب یا CDهای مختلف و از بین رفتن وقت گرانبهاتون بسیار ناچیز است نصب میشوند. عملیات بازیابی درایورها بسیاز کم تر از استخراج آنها وقت میگیرد.فقط کافیست پس از پایان عملیات بازیابی، رایانه را ریستارت کنید و ببینید که تمامی درایورها سالم و بدون مشکل نصب شده اند.

peymanketab بازدید : 806 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

Wile%20E دانلود کارتون Wile E. Coyote and Road Runner میگ میگ و کایوت دوبله فارسی

|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|
برای اولین بار در میهن دانلود

» نام: میگ میگ و کایوت – Wile E. Coyote and Road Runner
» کشور سازنده: آمریکا
» شرکت سازنده: Warner Bros. Television
» تعداد قسمت: ۶۱ قسمت (سری کامل)
» زبان: صامت
» فرمت: MKV
» کیفیت: بسیار خوب

میگ میگ و کایوت (به انگلیسی: Wile E. Coyote and Road Runner) نام دو شخصیت کارتونی است که یکی کایوت و دیگری یک رودرانر (به انگلیسی: Greater Roadrunner) است و هر وقت که کایوت در تلاش است که رودرانر را بگیرد ناموفق می‌ماند. این کارتون دیدنی به کارگردانی چاک جونز (به انگلیسی: Chuck Jones) در ۶۱ قسما ساخته شده است.

تعداد صفحات : 17

درباره ما
دانلود رایگان برنامه, بازی برای کامپیوتر و موبایل,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب این سایت چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 418
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 7,890
  • بازدید کلی : 96,696
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    رنک الکسا

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    پیج رنک

    ابزار وبمستر

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    حدیث

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    دیکشنری

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    اوقات شرعی

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    
  • انجمن
  • ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    استخاره با قرآن

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    ساخت کد آهنگ

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠