loading...
دانلود رایگان برنامه, بازی,مخصوص موبایل و کامپیوتر,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
peymanketab بازدید : 61 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (1)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 34.0.1847.116 Final

 

 

 

peymanketab بازدید : 78 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

این بازی سوم شخص اکشن بوده و در استادیو Tragnarion طراحی شده است. همانطور که از اسم بازی مشخص است شما باید از شیوع یک جتگ یا همان معضل بزرگ جلوگیری کنید، بازی گیمر را به سال ۲۰۲۶ میبرد، جایی که جهان توسط شرکت قدرتمند Nogari تحت کنترل است، این شرکت به یک منبع انرژی قدرتمند جدید به نام ' آمبروزیا ' دست یافته است و خواستار نابودی جهان است. آمبروزیا یک محصول از تحقیقات انجام شده بر روی یک قطعه شهاب سنگ مرموز است که در اختیار Nogari قرار دارد. فقط یک سازمان جرات به مبارزه با Nogari دارد و میتواند آنرا نابود کند، این سازمان طرح تارن "Tarn Initiative" نام دارد که یک گروه ناشناس از خرابکاران هستند و قصد آشکار کردن حقیقت نهفته در پشت آمبروزیا و شکستن چنگال آهنی Nogari در جهان را دارند. شما به اتفاق سه تن دیگر از اعضای این گروه هستید و باید با پایان رساندن ۴ مرحله از وقوع این معضل جلوگیری کنید. بازی Scourge Outbreak با وجود سطحی از گیم پلی وسیع سعی کرده تا گیمر را با وحود ماموریت ها به چالش بکشد، سازنده بازی برای هرکدام از شخصیت ها دساتان متفاوتی را در نظر گرفته و شما در طول بازی از وقایع اتفاق هر شخص با خبر میشوید.

Scourge: Outbreak PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Scourge Outbreak pc cover دانلود بازی Scourge Outbreak برای PC

 

peymanketab بازدید : 93 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

Android Collection Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 

Android Collection Pack مجموعه برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید 2014 Android Collection Pack

 

peymanketab بازدید : 64 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

Born Ready Games سازنده عنوان Strike Suit Zero نسخه ی Director’s cut این بازی را معرفی نمود. این نسخه برای کنسول های نسل بعد خواهد شد. این نسخه یک حالت داستانی بازسازی شده، کشتی های فضایی جدید، تکسچرها و نورپردازی پیشرفته است. همچنین دو Strike Suit اضافه و محتویات DLC با نام Heroes of the Fleet در این نسخه موجود خواهد بود. این بازی در سبک بازی های فضایی می باشد که مربوط به سال ۲۲۹۹ می شود و شما در فضا، ماموریت نجات زمین را دارید و باید سفینه ی جنگی را مدیریت کنید. نام سفینه ی جنگی شما Strike Suit خواهد بود که جنگنده ای انقلابی با قابلیت تبدیل به محافظی فضایی می باشد.

Strike Suit Zero Directors Cut PC-CODEX

 

Strike Suit Zero Directors Cut pc cover دانلود بازی Strike Suit Zero Directors Cut برای PC

peymanketab بازدید : 66 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

peymanketab بازدید : 68 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

فایل منیجر ASTRO یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت فایل‌ها و اطلاعات بر روی موبایل‌های اندروید است. این فایل منیجر رایگان به‌شما امکان مدیریت فایلهای صوتی، تصویری و اسنادتان را می‌دهد. همچنین امکان بک‌آپ گیری از برنامه‌ها و دسترسی به همه‌ی اطلاعات گوشی در هر قسمت از گوشی از دیگر امکانات این برنامه هست. همچنین امکان هماهنگسازی با فضاهای ابر، مثل Dropbox و Google Drive از دیگر امکانات این برنامه است.

 

astro file manager android فایل منیجر ASTRO File Manager with Cloud 4.4.592   اندروید

 

peymanketab بازدید : 87 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

 

The World's Best Parkour and Freerunning(2014) HD 1080p Mp4

 

|با ۲ کیفیت HD 720p و HD 1080p|

 

The World%27s Best Parkour and Freerunning 2014 دانلود کلیپ ورزشی پارکور The World’s Best Parkour and Freerunning 2014

 

نام کلیپ : The World's Best Parkour and Freerunning 2014

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۴

مدت زمان : ۱۰ دقیقه

حجم : ۱۴۵ و ۲۱۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p و HD 1080p

توضیحات : پارکور (به فرانسوی: Parkour) یا هنر جابجایی (به فرانسوی: L'art du déplacement) یا شهرنوردی یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از توانایی‌های انسان است. «کارایی» یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های پارکور است، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریع‌ترین باشند، بلکه باید مستقیم‌ترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند. در این کلیپ مجموعه ای از حرکات زیبا و جذاب پارکور در سال ۲۰۱۴ را میبینیم …

 

peymanketab بازدید : 191 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
 

 

flip-pdf-professional

Flip PDF Professional  یک نرم افزار حرفه ای با امکانات کامل برای ویرایش فایل های PDF و تبدیل آنها به کتاب الکترونیک قابل ورق زدن است. امکانات قدرتمند این نرم افزار شامل قرار دادن ابر لینک و بوکمارک ، قرار دادن آلبوم عکس، ویدئو، فایل صوتی، فلش ، ویدئوهای یوتیوب و غیره می باشد.
امکان گرفتن خروجی در فرمت های مختلف مانند HTML ، EXE ، Zip ، نرم افزارهای Mac ، نسخه موبایل و رایت روی سی دی بخشی از امکانات مفید Flip PDF Professional می باشند که در ادامه فواید هر کدام از آنها را ذکر می کنیم:
۱- فرمت HTML به شما امکان آپلود روی یک وبسایت و مشاهده آنلاین را می دهد بنابر این ،شما می توانید برای خروجی مورد نظر خود ، عنوان، کلمه کلیدی و دیگر مشخصات را تعیین کنید.
۲- فرمت EXE با تنظیم عنوان ، آیکون و سایز پنجره باز شونده ، و فرمت Zip برای ارسال برای یک کاربر از طریق ایمیل کاربرد دارد.
۳- فرمت نرم افزار مکینتاش نیز برای اجرای فایل بر روی سیستم های مکینتاش می باشد.
۴- نسخه موبایل ، یک کتاب HTML می باشد که از طریق مرورگر انواع گوشی موبایل قابل مشاهده است.
۵- با قابلیت رایت روی CD می توانید دیسک هایی تهیه کند و آن را برای دیگران ارسال کنید تا بتوانند روی کامپیوتر خود مشاهده کنند.

 

peymanketab بازدید : 73 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Evaer-Video-Recorder-for-Skype

نرم افزار قدرتمند و رایگان Evaer Video Recorder for Skype برای ضبط تماس های ویدئویی و صوتی مسنجر اسکایپ می باشد که توسط آن می توانید کنفرانس های تصویری را با کیفیت عالی و فرمت AVI ذخیره کنید. کار با این نرم افزار بسیار آسان است و قابلیت ذخیره ی تماس های گروهی را نیز دارا می باشد. از ویژگی های برنامه ی فوق می توان به مواردی همچون امکان تنظیم رزولیشین ویدئو ، رایگان بودن آن با بروزرسانی و امکان فشرده سازی ویدئوها اشاره کرد. برای دانلود جدیدترین نسخه ی نرم افزار کاربردی Evaer Video Recorder از وبسایت  به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 17

درباره ما
دانلود رایگان برنامه, بازی برای کامپیوتر و موبایل,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب این سایت چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 352
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 7,824
  • بازدید کلی : 96,630
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    رنک الکسا

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    پیج رنک

    ابزار وبمستر

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    حدیث

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    دیکشنری

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    اوقات شرعی

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    
  • انجمن
  • ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    استخاره با قرآن

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    ساخت کد آهنگ

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠