loading...
دانلود رایگان برنامه, بازی,مخصوص موبایل و کامپیوتر,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
peymanketab بازدید : 71 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار وایبر، برای مکالمه و ارسال SMS رایگان با موبایل (اندروید)

Viber 3.1 Android

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار وایبر برای اندروید منتشر شد. (نسخه 3.1)

 

اگر امکان اتصال به اینترنت با موبایل خود را دارید، میتوانید از نرم افزار وایبر جهت تماس تلفنی و ارسال SMS به صورت رایگان استفاده کنید.

 

این نرم افزار به جای استفاده از سرویس اپراتور موبایل، از اتصال اینترنت برای برقراری تماس و ارسال پیامک استفاده میکند. به این ترتیب شما میتوانید بدون هیچ هزینه ای با دیگران تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

برای استفاده از نرم افزار وایبر برای مکالمه تلفنی و یا ارسال SMS، باید موبایل شما به اینترنت متصل باشد. همچنین باید مخاطب شما نیز از طریق موبایل به اینترنت متصل بوده و نرم افزار وایبر را بر روی گوشی خود داشته باشد. در واقع شما میتوانید با هر کاربر دیگری که نرم افزار وایبر را روی گوشی خود دارد به صورت رایگان تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

نرم افزار وایبر در واقع نوعی برنامه پیغام رسان (مسنجر) است. با این تفاوت که امکان تماس تلفنی و ارسال پیامک به صورت پیش فرض در آن شبیه سازی شده است تا استفاده از آن راحت تر باشد.

 

(نسخه ای که در این مطلب ارائه شده است بر روی موبایل و تبلت های اندرویدی قابل نصب است)



 

تنها چیزی که علاوه بر این نرم افزار احتیاج دارید، اتصال به اینترنت است. (توسط 3G ، GPRS ، و یا WiFi)

برخلاف مسنجر ها، برای برقراری تماس تلفنی یا ارسال پیامک با این نرم افزار احتیاج به هیچ شناسه یا پسوردی ندارید و فقط کافی است شماره شخص مورد نظر را وارد کنید.

 

وایبر چطور کار میکند؟

روش کار نرم افزار وایبر بسیار جالب است. وقتی شما این نرم افزار را نصب میکنید، باید شماره موبایل خود را نیز در آن وارد کنید. سپس به محض اینکه برای اولین بار به اینترنت متصل شوید و برنامه را اجرا کنید، این نرم افزار شماره موبایل شما را در دیتابیس آنلاین خود ثبت میکند. به این ترتیب شماره موبایل همه افرادی که وایبر را بر روی گوشی خود دارند در بانک اطلاعاتی این نرم افزار ذخیره میشود. در واقع شماره موبایل به عنوان نام کاربری اختصاصی برای شناسایی کاربران وایبر مورد استفاده قرار میگیرد. از این پس هر مخاطبی که وایبر را اجرا کند و قصد تماس با یک شماره خاص را داشته باشد، اگر آن شماره در لیست کاربران وایبر باشد به راحتی و بدون نیاز به هیچ شناسه خاصی امکان برقراری تماس تلفنی و یا ارسال SMS را فراهم میکند.

 

peymanketab بازدید : 101 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم باب اسفنجی، ادیسه موانع

SpongeBob 3D Obstacle Odyssey PC Game

 

 

 

 

باب اسفنجی، شخصیت کارتونی بسیار محبوب و دوست داشتنی در بین کودکان و حتی بزرگسالان است. باب اسفنجی یک موجود دریایی عجیب و غریب و اسفنجی است که با دوستان خود در اعماق اقیانوس زندگی میکند.

 

مجموعه کارتون های باب اسفنجی (SpongeBob) طرفداران زیادی دارد. ماجراهایی که برای باب اسفنجی و دوستانش اتفاق میفتند همگی دارای تم طنز و خنده دار هستند.

 

کاراکتر باب اسفنجی برای اولین بار در سال 1984 طراحی شد. اما اولین اپیزود از سریال های کارتونی آن به صورت رسمی از سال 1999 در امریکا شروع به پخش کرد. از آن سال تا امروز 9 فصل از کارتون های باب اسفنجی ساخته شده است که در مجموع حدود 360 قسمت است. فصل نهم باب اسفنجی هم اکنون در حال پخش میباشد.

 

تا امروز بازی های کامپیوتری زیادی از روی شخصیت باب اسفنجی ساخته شده است. در این مطلب یکی از این بازی ها را برای شما آماده کرده ایم.

 

بازی باب اسفنجی در ادیسه موانع (SpongeBob 3D Obstacle Odyssey) یک بازی زیبا و کم حجم است. هر چند این بازی کمی قدیمی است (2006) ولی بسیار جذاب بوده و میتواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند. 

در بازی SpongeBob 3D Obstacle Odyssey شما باید از هوش و سرعت عمل خود به صورت همزمان استفاده کنید تا باب اسفنجی را از بین موانعی که بر سر راهش سبز میشوند به سلامت عبور دهید. این بازی به صورت سه بعدی بوده و دارای 75 مرحله است و همه شخصیت های اصلی کارتون های باب اسفنجی در آن حضور دارند.

peymanketab بازدید : 71 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود گلچین 300 عکس عریض (Wide)، برای دسکتاپ

 

 

 

 

تا چند سال پیش استاندارد مقیاس افقی به عمودی در تمام نمایشگر ها 4 به 3 بود. اما امروزه این مقیاس 16 به 9 است. یعنی نسبت عرض به طول آنها افزایش یافته است. با توجه به استقبال مردم و کارایی بیشتر این مدل ها، امروزه بیشتر نمایشگرهای لپتاپ و همچنین مانیتور ها به صورت عریض (Wide Screen) تولید میشوند. حتی تلویزیون های LCD و LED جدید هم واید اسکرین هستند. به همین دلیل فیلم های روز دنیا هم با همین مقیاس ساخته میشوند.

 

اگر مانیتور کامپیوتر یا نمایشگر لپتاپ شما از نوع عریض (Wide) است، میتوانید با استفاده از بک گراند های واید، چهره زیباتری به دسکتاپ خود بدهید!

peymanketab بازدید : 63 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود گلچین 100 موسیقی برتر بی کلام، به انتخاب مردم

Top 100 People Choise Insrtumental Musics

 

 

 

 

در ادامه انتشار بهترین های موسیقی بی کلام در سایت سرزمین دانلود، در این مطلب نیز مجموعه دیگری را به شما معرفی میکنیم.

 

مجموعه Top 100 People Choise Insrtumental Musics شامل 100 قطعه آهنگ بی کلام است. آثاری که در این مجموعه قرار گرفته اند در نظرسنجی های اینترنتی در سایت های مرتبط با موسیقی بیشترین امتیاز را گرفته اند.

 

شاید بتوان آهنگ های این مجموعه را جزو موسیقی های عامه پسند به حساب آورد. چون انتخاب آنها بر اساس نظر مردم انجام شده است.

 

در این مجموعه آهنگ هایی از ملل مختلف قرار دارد. و در آنها از سازهای مختلف کلاسیک، مدرن، و محلی استفاده شده است.

 

peymanketab بازدید : 98 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کانتر استریک 1.6

به همراه جدیدترین سرورهای ایرانی برای بازی آنلاین

Counter Strike 1.6 v7

(نسخه اختصاصی سرزمین دانلود)

 

 

 

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای علاقمندان به بازی کانتر داریم:

ورژن هفتم از بازی کانتر استریک 1.6 ، به همراه 10 سرور رایگان ایرانی برای بازی آنلاین !

 

بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

 

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

 

نسخه ای که در این مطلب از سایت سرزمین دانلود ارائه شده است، نگارش هفتم از بازی Counter Strike 1.6 است که تعداد زیادی سرور رایگان ایرانی هم در آن اضافه شده است. به این ترتیب برای بازی آنلاین نیازی به جستجو برای پیدا کردن سرور ندارید. فقط کافیست وارد یکی از سرورهایی که به صورت پیش فرض در بازی قرار داده شده است بشوید و با سایر بازیکنان ایرانی بازی کنید!

peymanketab بازدید : 102 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager 6.18 Build 9 Final Retail يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

 اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.



peymanketab بازدید : 81 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

Platinum Hide IP

Platinum Hide IP نام نرم افزار قدرتمند تغییر ای پی می باشد. IP یکی از مهمترین مسائلی است که هر کاربر در اینترنت می بایست به آن توجه کند. هکر ها با کمک IP افراد به نفوذ در کامپیوتر آنها پرداخته و می توانند از این طریق اطلاعات ارزشمندی را به سرقت ببرند. به همین دلیل یکی از بهترین راه های حفظ امنیت کامپیوتر استفاده نرم افزار های تغییر ای پی می باشد که Platinum Hide IP یکی از بهترین این نرم افزار ها است. با کمک این نرم افزار پس از انتخاب کشور مورد نظر ای پی شما در چند ثانیه به ای پی آن کشور تغییر خواهد کرد. همچنین سرعت اینترنت شما به وسیله این نرم افزار کاهش نخواهد یافت. جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

peymanketab بازدید : 62 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام روبروی من

Download New Music Alireza Talischi Ruberuye Man

ترانه و موزیک : علیرضا طلیسچی | میکس و مسترینگ : ایمان حجت
ساکسیفون‌ : یاشار خشروی | گیتار الکتریک : مسعود همایونی

دانلود آهنگ روبروی من علیرضا طلیسچی

 

 

peymanketab بازدید : 82 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ابی این آخرین باره

آهنگ جدید ابی

این آخرین باره

با دو کیفیت مختلف

ترانه سرا : روزبه نیکروان ، تنظیم : سید قاسم موسوی

ویلن : امیر حاج علی اکبری ، میکس مستر : امید سلطانی

تک آهنگ ها

دانلود آهنگ جدید

 

دانلود آهنگ جدید ابی این آخرین باره

 

 

 

تعداد صفحات : 17

درباره ما
دانلود رایگان برنامه, بازی برای کامپیوتر و موبایل,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب این سایت چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 425
  • بازدید ماه : 316
  • بازدید سال : 7,897
  • بازدید کلی : 96,703
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    رنک الکسا

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    پیج رنک

    ابزار وبمستر

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    حدیث

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    دیکشنری

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    اوقات شرعی

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    
  • انجمن
  • ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    استخاره با قرآن

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    ساخت کد آهنگ

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠