loading...
دانلود رایگان برنامه, بازی,مخصوص موبایل و کامپیوتر,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
peymanketab بازدید : 71 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی جنگ های صلیبی – Stronghold Crusader کم حجم

بازی جنگ های صلیبی Extreme - کم حجم شده

Stronghold Crusader Extreme

 

امروز یک بازی بسیار جذاب و واقعا اعتیاد آور را برای شما آماده دانلود کرده ایم. بازی جنگ های صلیبی یکی از مشهور ترین و جذاب ترین بازی های استراتژیک است که ورژن ها و نسخه های مختلفی از این بازی تا امروز منتشر شده. یکی از کامل ترین ورژن ها ، نسخه ی Extreme بازی است. در این بازی شما قادر به کار های بسیار جالب و جدیدی خواهید بود که بهتره خودتون تست کنید. این بازی می تواند شما را روز ها و ماه ها سرگرم جنگ های بسیار جذاب کند. به همین دلیل است که یکی از پرفروش ترین و پر طرفدار ترین بازی هاست. در این نسخه یک منوی جدید در کنار صفحه سمت راست تعبیه شده که هر کدام عملکرد جادویی و خاصی دارند. از جمله ریختن سنگ و تیر بر سر دشمن در مکان دلخواه و گرفتن پول زیاد و غیره .این بازی مراحل بسیاری دارد و همچین خودتان هم می توانید در مراحل دلخواه تان با دشمنان دلخواه بازی کنید و از بازی لذت ببرید. گفتنی است این نسخه از بازی که آماده دانلود کرده ایم نسخه ای بسیار فشرده و کم حجم است و براحتی می توانید این ورژن را دانلود کنید. دانلود این بازی زیبا در ادامه مطلب .

peymanketab بازدید : 89 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی فوتبال حرفه ای – PES 2014

..:: دانلود بازی فوتبال حرفه ای - PES 2014 ::..

| نسخه کم حجم BlackBox |

 

Konami نشان داده که بازی PES 2014 یک آغاز جدید برای سری محبوب PES خواهد بود، زیرا این عنوان با یک موتور جدید و پیشرفته به کار خود ادامه می دهد.
تیم سازنده ی PES حدود چهار سال در توکیو ژاپن در حال ایجاد یک رویداد جدید در فوتبال بودند و هم اکنون قرار است تا با استفاده از یک موتور جدید با نام Fox Engine سیستم جدیدی را در سری بازی های فوتبال به وجود آوردند. Konami تولید کننده این بازی می گوید: تعداد اعضای تیم سازنده بیشتر شده و Fox Engine برای اجرای خواسته های پیچیده ی ما مورد استفاده قرار گرفته است.

سیستم بازی در PES 2014 کاملا بازسازی شده و بازیکنان با سیستمی جدید روبرو خواهند بود. تیم سازنده ی PES در عنوان جدید خود {PES 2014} یک فوتبال واقعی و سطح بالا را به نمایش خواهد گذاشت. موضوع اصلی این عنوان حرکت و موقعیت های بازیکنان است که خود یک رویداد مدرن فوتبال را توصیف می کند. همانطور که می دانید در PES هنگام مسابقات بازیکنان معروف مانند {مسی و رونالدو} رمز موفقیت تیم های خود هستند و با تکنیک های فردی خود باعث پیروزی تیم هایشان می شوند.

در بازی PES 2014 یک سیستم جدید ایجاد شده ، گرافیک بازی به طور محسوسی بهبود یافته ، سیستم جدید این بازی نقشی محوری را ایفا می کند و راه یک فوتبال حرفه ای را توصیف می کند. محدودیت های اعمال شده توسط سیستم های انیمیشنی و سیستم های هوش مصنوعی از بین رفته اند، ولی در عوض PES 2014 دارای یک هسته ی مرکزی است که کاملا شبیه ساز ذهن بازیکنان بزرگ جهان است.
PES 2014 برای ایجاد و ترکیب یک شبیه ساز فوتبال از شش اصول برخوردار است که خود یک رکورد به حساب می آید. شما در PES 2014 می توانید دریافت و کنترل توپ، شروع یک بازی فیزیکی وعجله و سرخوشی را احساس کنید و همه چیز را زیر نظر بگیرید.

peymanketab بازدید : 77 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود مرورگر اپرا – Opera 17 Final

نهایت سرعت وبگردی با نسخه جدید مرورگر محبوب اپرا

Opera 17.0.1241.45 FinaL

 

تغییرات: ورژن جدید اضافه شد.

اُپرا یک مرورگر وب رایگان و متن‌بسته وب و نرم‌افزاری اینترنتی با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر است که شرکت نرم‌افزاری اپرا آن را توسعه داده‌است. این مرورگر برای کاربری‌های عمومی اینترنتی نظیر نمایش وبسایت‌ها، دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی، مدیریت ارتباطات، گفتگوی برخط آی‌آرسی، بارگذاری از طریق پروتکل بیت‌تورنت و خواندن فیدهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپرا برای کاربرد برروی رایانه‌های شخصی، تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به طور رایگان عرضه می‌گردد.

اجزای اصلی اپرا عبارتند از مرور بر پایه‌ها تب‌ها، امکانات کوچک و بزرگنمایی صفحات، تنوع اشکال نشانگر موس و یک بخش مدیریت بارگذاری یکپارچه‌است. از نظر امنیتی اپرا دارای یک محافظ داخلی در مقابل حملات فیشینگ و برنامه‌های موسوم به بدافزار (Malware) مثل کرم‌ها یا اسب‌های تروای رایانه‌ای است، همچنین دارای توانایی حفظ امنیت در هنگام مرور وبسایت‌ها و حذف اطلاعات شخصی همچون کوکی اچ‌تی‌تی‌پی‌ها است.

اپرا برروی طیف متنوعی از سیستم‌های عامل مثل مایکروسافت ویندوز، مک اواس ده، لینوکس، فری بی‌اس‌دی و سولاریس قابل اجراست. اگرچه امکانات مرورگر اپرا به نسبت از فایرفاکس بیشتر است و نیز سریعترین مرورگر وب شناخته شده‌است اما این مرورگر تنها کسر کوچکی از بازار مرورگرهای رایانه‌ای را به خود اختصاص داده‌است، البته اپرا بازار قدرتمندتری در زمینه دستگاه‌های سیار مثل تلفن‌های همراه، تلفن‌های هوشمند و دستیار دیجیتال شخصی در اختیار دارد. اپرا برای دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل سیمبین یا ویندوز موبایل قابل استفاده‌است. نزدیک به ۴۰ میلیون دستگاه تلفن همراه دارای نرم‌افزار اپرا هستند. همچنین اپرا تنها مرورگر قابل استفاده بر روی کنسول‌های بازی نینتندو دی‌اس و وی محسوب می‌گردد. اپرا در برخی از کشورها مانند اوکراین محبوب ترین مرورگر وب شناخته شده‌است.

Opera is a web browser developed by Opera Software. The latest versions of Opera use the Blink layout engine. Earlier versions used Opera Software’s proprietary Presto layout engine and had additional internet suite features such as sending and receiving e-mail messages, managing contacts, chatting on IRC, downloading files via BitTorrent, and reading web feeds. Opera is offered free of charge for personal computers and mobile devicess. According to Opera Software, the browser has over 300 million monthly users worldwide

peymanketab بازدید : 79 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود مجموعه صداهای آرام بخش موبایل – White Noise

نرم افزار صداهای آرام بخش برای اندروید

White Noise v5.5.1 - Android

 

White Noise نرم افزاری شامل صداهای آرامش بخش و ریلکسیشن است که برای اندروید طراحی شده است. این نرم افزار شامل ده ها آهنگ و موزیک آرامش بخش خاص است که می توانید با شنیدن این صداها احساس آرامش زیبایی را حس کنید. این نرم افزار امکان پخش آهنگ های موجود داخل نرم افزار در پس زمینه گوشی و حتی برای آلارم های گوشی را داراست. این نرم افزار قابل نصب روی اندروید 1.5 به بالا می باشد.

peymanketab بازدید : 404 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

Euro Truck Simulator 2 Going East 1 دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 Going East شبیه ساز کامیون ها

 

|SKIDROW|

نام بازی: Euro Truck Simulator 2 – Going East!
پلتفورم : PC
ژانر: Simulation
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SCS Software
تاریخ انتشار : Sep 20, 2013
حمایت توسط : SCS Software
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد
Going East! یک پیکیج جدید برای سری بازی های Euro Truck Simulator نسخه ی دوم است.در این ویرایش نقشه های حدید با مقصد های جدید به بازی افزوده شده است و تحویل کالا در سرتاسر لهستان، جمهوری چک، اسلواکی و مجارستان صورت می پذیرد.

دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب…

peymanketab بازدید : 109 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

Gas Guzzlers Extreme 1 دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme سرعت بی نهایت

نام بازی: Gas Guzzlers Extreme
پلتفورم : PC
ژانر: Action, Indie, Racing
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Iceberg Interactive
تاریخ انتشار : Oct 8, 2013
حمایت توسط : Iceberg Interactive
درجه بندی سنی : Pegi 12
قابلیت آنلاین:دارد

Gas Guzzlers Extreme بسیار سریع است.تمامی ماشین ها در این بازی مجهز به سلاح های فوق العاده قوی هستند که عنوان آنها مسلح به دندان های خشمگین می باشد.این سری از بازی ها دارای اعتیاد بسیار زیادی هست که گیمر را در دام خود کشیده و آن را وارد یک مسابقه ی جنگی ماشینی میکند.

دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب…

 

 

بازی اکشن(به انگلیسی: Action Game) سبکی در بازی رایانه‌ای اطلاق می‌شود که روش اصلی پیشروی در بازی از طریق فعالیت‌های فیزیکی شخصیت بازی باشد و بیشتر بر پایه زد و خورد با سلاح‌های سرد و گرم یا مشت و لگد طراحی شده‌اند. دویدن و جست‌وخیز از یک سو به سوی دیگر، رفتن به مکان‌های ناشناخته و کشف اسرار پشت درهای بسته، زد و خوردهای مهیج و گهگاه نفس‌گیر، همه و همه از ویژگی‌های بارز این سبک بازی‌ها محسوب می‌شوند و خود زیر گروه‌هایی همچون بازی مبارزه‌ای، تیراندازی اول شخص، تیراندازی سوم شخص، بازی‌اکشن دوبعدی، بازی‌اکشن سه‌بعدی، بازی اکشن-ماجراجویی، بازی‌اکشن کمدی، بازی‌اکشن سه‌بعدی از دید سوم شخص و پلتفرمر تقسیم می‌شود. در این‌گونه بازی‌ها غالبا شخصی در بازی قرار دارد و با روش‌های مختلف با دشمنان مبارزه می‌کند و در انتهای مرحله با غولآخر که قویتر از دیگر دشمنان است روبه‌رو می‌شود و بعد از کشتن غول به مرحله بعدی می‌رود.از تم‌های اصلی این بازی‌ها وجود جان(یا سلامتی) است به نحوی که با اتمام آن شخص می‌میرد.

 

راهنمای عمومی نصب بازی ها  :اینجا کلیک کنید

 

peymanketab بازدید : 64 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

TekTrak Mobile Security

 

این بار  برای شما کاربران عزیز دانلودسرا ، نرم افزار TekTrak Mobile Security Pro v2.1 را آماده دانلود کرده ایم.

برخی ویژگی های نرم افزار :

- پیداکردن گوشی گم شده

- مدیریت کامل اطلاعات از راه دور

- و . . .

peymanketab بازدید : 87 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی کامپیوتر کانتر بدون نیاز به نصب Portable Counter Strike 1.6

دانلود بازی کامپیوتری کانترنسخه بدون نیاز به نصب Portable Counter Strike 1.6  یکی از بهترین بازیهای کامپیوتری تحت شبکه است که نیازی به توضیح ندارد! این نسخه پرتابل را شما میتوانید بدون نیاز به نصب بر روی USB زده و با خود به مدرسه یا محل کار … برده و از بازی کردن لذت ببرید.آخرین نسخه و ویرایش ارائه شده از بازی اکشن تروریستی بسیار محبوب Counter Strike که زیبایی آن در محیط شبکه و بازی به صورت انلاین و گروهی چندین برابر می شود. این نسخه از بازی در سال ۲۰۰۴ عرضه شده و هم اکنون نیزبعد از سه سال مورد استفاده بسیاری از گیم نت ها و گروههای بازی در سرتاسر دنیا به دلیل گرافیک خوب، سرعت مناسب بازی و ویژگی های منحصر به فرد دیگر است این بازی بیش از ۱.۵ میلیون فروش در سرتاسر دنیا داشته که رقمی چشمگیر است و توانست رتبه برترین و پرفروش ترین بازی اکشن آنلاین را از آن خود کند. این بازی زیبا بر پایه هسته بازی مطرح Half-Life 2 ساخته و پردازش شده است.
- سازنده : کمپانی Turtle Rock
- ناشر : کمپانی
Sierra Entertainment
- تاریخ انتشار : Mar 23, 2004
- وب سایت اختصاصی : Counter-Strike: Condition Zero
- رده بندی ژانر : اکشن تروریستی و شلیک کننده
- میزان دشوار بودن : متوسط
- زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حداکثر ۱۵ دقیقه
- درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Teen – مناسب برای افراد ۱۳ سال و بالاتر .

ویژگی های بازی :
کامپیوتری کانتر نسخه بدون نیاز به نصب Counter-Strike: Condition Zero:
- محیط زیبا و آیتم های جزئی طراحی شده.
- اتمسفر و محیط طبیعی مانند باران و برف و جلوه های ویژه زیبا این چنینی.
-  قابلیت بازی در MAP ها و نقشه های گوناگون.
- سلاح ها و تجهیزات متعدد و حقیقی
- حجم کم در عین گرافیک بالا
- قابل اجرا در ویندوز ایکس پی  و ویستا
- و…

peymanketab بازدید : 90 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

01 دانلود Trojan Remover 6.8.8 Build 2624 نرم افزار حذف تروجان ها

تروجان یک فایل (نرم افزار) جاسوسی می باشد که توسط هکرها ساخته و هدایت می شوند.ترجان ها خود را به شکل نرم‌افزارهای سودمندی در می‌آورند که برای دانلود کردن در اینترنت لازم‌اند، و کاربران ساده و بی خبر آنها را دانلود کرده و به اجرا در می‌آورند و بعداً متوجه اشتباه خود می‌شوند. بزرگ‌ترین تفاوت بین ترجان و یک ویروس این است که ترجان ها خودشان منتشر نمی‌شوند. ترجان ها معمولاً به دو بخش سرویس دهنده و سرویس گیرنده تقسیم می‌شود و خود را به شکل یک نرم‌افزار مهم در می‌آورد و در سایت‌های غیررسمی دانلود، قرار می‌گیرد. زمانی‌که سرویس گیرنده در سیستم شما اجرا می‌شود. حمله کننده (شخصی که سرویس دهنده را اجرا می‌کنند) دسترسی بالایی بر روی سیستم شما دارد، و می‌تواند بسته به نیت و هدف حمله کننده تأثیرات تخریبی داشته باشد. ترجان ها به یک تراز بسیار پیچیده رسیده‌اند که موجب شده هر کدام بطور قابل ملاحظه‌ای متفاوت از دیگری باشد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری کاربردی برای حذف تمامی ترجان های سیستم عامل را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Trojan Remover با بررسی سریع و دقیق تمامی فایل های سیستم، ترجان ها را شناسایی و حذف می کند.ویژگی مهم این نرم افزار اسکن موبه موی فایل های سیستمی است تا بتواند ترجان هایی را که در فایل های سیستمی مخفی شده اند را شناسایی و حذف کند.

تعداد صفحات : 17

درباره ما
دانلود رایگان برنامه, بازی برای کامپیوتر و موبایل,دانلود رایگان,عکس,فیلم,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب این سایت چیه؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 424
  • بازدید ماه : 315
  • بازدید سال : 7,896
  • بازدید کلی : 96,702
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    رنک الکسا

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    پیج رنک

    ابزار وبمستر

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    حدیث

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    دیکشنری

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    اوقات شرعی

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    
  • انجمن
  • ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    استخاره با قرآن

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    ساخت کد آهنگ

    ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠